comfortabelste band
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als het net zo duidelijk is als tussen een Gp4000s/Fortezza en een Vitt Open Corsa III dan is €3,= al meer dan genoeg. Een beetje stevige biba doet het verschil al teniet. En ja, ik heb alle 3 de banden op mijn wielsets liggen of recent gehad. Straks komt ook latex weer om de hoek kijken en daarna tubes 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ho ho ho, dit gaat wel om een dame, waarbij er vast ook nog wel eigenbelang bij zit om haar comfortabel over het asfalt te laten zoeven...Ernie C. schreef:"boehoehoe mijn comfortracer met 25mm banden trilt een beetje als ik over slecht wegdek rijd"
HTFU

-
- Forum-lid
Ik heb in juni met een soort kermis koers meegedaan in de buurt van Vichy, 130km en 2000hm. Ik vond dat ze allemaal erg hard door de bocht gaan. Mijn 25mm 4000s konden het maar net. Ik voelde ze schuiven en dan is comfort ook maar betrekkelijk. Behalve lek en comfort is het nieuwe ding voor mij dus grip
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk veel te hard opgepompt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Gewonnen ?
Van de 18 laatste was ik de eerste))
Okee het wordt dus 6.5 bar met 92kg hmmm
Griezelig weinig en ik moet op het platte stuk ook nog meekomen maar als jullie dat allemaal vinden zal het wel zo zijn
Van de 18 laatste was ik de eerste))
Okee het wordt dus 6.5 bar met 92kg hmmm
Griezelig weinig en ik moet op het platte stuk ook nog meekomen maar als jullie dat allemaal vinden zal het wel zo zijn
-
- Forum-lid HC
Ik doe maar niet mee met deze discussie, heb waarschijnlijk te sterke "gevoelsensoren".

Ligt er aan wat ze weegt,maar doe eerst maar vouwbandjes er op scheelt echt heel veel en zijn niet stug.Jo O. schreef:wat is de werkelijke minimum druk die je op zo een 25 mm band mag zetten?
Op de zijkant staat 7 bar. Ik pomp haar banden maar 5.5-6 bar.
Kan het kwaad om er maar 4,5 5 bar in te doen?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.