Helemaal niet dus, raar he.
bij de 1.1 is het redelijk makkelijk , de log en trips zijn zelfs gescheiden.
Bij de 2.01 word zover ik denk alles in een bestand weg geschreven zoals ik hier boven heb aangegeven.
Archiveren gegevens ROX 9.0
Bij 2.01 lijkt het me niet echt meer nodig: in het overzicht maakt hij naar wens overzichten per week/maand/jaar toch?
Is wellicht een reden om naar 2.01 over te stappen: kan gratis op de sigma site als je een Rox 9.0 hebt.
Is wellicht een reden om naar 2.01 over te stappen: kan gratis op de sigma site als je een Rox 9.0 hebt.
In de winter in het bos en in de zomer op een berg. Prachtig die Alpe d'Huez en Mont Ventoux. Kijk ook in mijn weblog: http://alexanderfietst.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- plantagenet
- Forum-lid
Misschien moet het een nieuw topic worden, maar wat is er mis aan de 2.01?
Ik zou de software dus beter niet kunnen upgraden?
En wat zijn de verschillen tussen 1.1 en 2.01?
Ik zou de software dus beter niet kunnen upgraden?
En wat zijn de verschillen tussen 1.1 en 2.01?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb gisteren de DC 2.0 geinstaleerd maar krijg hem niet eens aan de praat. Zou dit aan de geweldige vista besturing van Windows kunnen liggen of werkt ie bij jullie wel gewoon.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Ik heb mijn gegevens online gearchiveerd op www.runningfreeonline.com. Deze hebben een Sigma Rox import functie. Dan heb je meteen al je gegevens (indien gewenst afgeschermd) online en kan je ze dus van overal zien ipv je eigen PC.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05