+1!mda1 schreef:over de looks van je fiets (wel / geen witte kabel door de oogjes op je buis) zal ik verder niet zeuren. Ieder zijn eigen voorkeur (en inderdaad: zeker niet gaan slijpen!). Maar over de remkracht klopt het niet wat je zegt: Je gaat gewoon slippen met je achterwiel omdat je op een racefiets nou eenmaal niet zoveel druk hebt op je achterwiel, ongeacht hoe je je rem en remblokjes afstelt. Maar goed... 1 goede velgrem (al is het achter) is al vele malen beter dan de gemiddelde oma-fiets-met-achteruittraprem. Dus waar zeuren we overTTB1992 schreef:liever minder remkracht (wat je ook kunt verbeteren met een strakkere rem en betere blokken) dan een lelijke dingetjes bovenop je buis.
Gazelle Tour de l'Avenir
Nog even over de trapas, die van Miche zijn ISO, dat is een net wat andere vorm dan de JIS variant van Shimano. Beter dus een miche trapas, of een andere ISO as, pakken. Mixen kan wel maar je crank komt dan 4.5mm verder naar buiten. Dan moet je dus weer een kortere as nemen, anders klopt je kettinglijn niet meer.
De cups moeten inderdaad BSA zijn.
De cups moeten inderdaad BSA zijn.
ik heb het lichte vermoeden dat het trap-as probleem de wereld al uit was.supermatt schreef:Nog even over de trapas, die van Miche zijn ISO, dat is een net wat andere vorm dan de JIS variant van Shimano. Beter dus een miche trapas, of een andere ISO as, pakken. Mixen kan wel maar je crank komt dan 4.5mm verder naar buiten. Dan moet je dus weer een kortere as nemen, anders klopt je kettinglijn niet meer.
De cups moeten inderdaad BSA zijn.
