"Geweldige" Assos service
Het zal lastig worden je gelijk te krijgen, maar volgens mij win je het uiteindelijk altijd. Een fietsbroek moet tegen zweet kunnen. Als dat niet zo is moeten ze het heel specifiek vermelden in de handleiding. En dat is volgens mij niet het geval.
Al kan ik me voorstellen dat het makkelijker en sneller is een coulance voorstel van de winkelier te accepteren. Waar die hopelijk wel mee komt. En anders is de beste oplossing nog altijd gewoon niet meer kopen.
Al kan ik me voorstellen dat het makkelijker en sneller is een coulance voorstel van de winkelier te accepteren. Waar die hopelijk wel mee komt. En anders is de beste oplossing nog altijd gewoon niet meer kopen.
Het is onmiskenbaar garantie lijkt mij. Met coulance (laten we zeggen de inkoopprijs) lacht de LBS zich de broek aan flarden. Heeft de TS een rechtsbijstandsverzekering?jsparie schreef:Het zal lastig worden je gelijk te krijgen, maar volgens mij win je het uiteindelijk altijd. Een fietsbroek moet tegen zweet kunnen. Als dat niet zo is moeten ze het heel specifiek vermelden in de handleiding. En dat is volgens mij niet het geval.
Nergens voor nodig als je zelf enigzins behoorlijk een brief kunt schrijven.baron062 schreef:Heeft de TS een rechtsbijstandsverzekering?
Stap 0: Bel/mail het bedrijf en leg uit dat dit niet acceptabel is. Wellicht kom je een medewerker tegen die je beter helpt.
Stap 1: Schrijf een brief naar de verkoper (niet Assos, juridisch gezien heb je een overeenkomst met de verkoper, niet met de leverancier). Meld daarin: Geleverde product is niet deugdelijk. Het product is normaal gebruikt en is volgens instructie gereinigd. Desondanks is het product kapot gegaan zeer ruim binnen de normale levensduur van zo'n dure broek. Twee opties: vervanging/reparatie of geld terug. Deadline van 4 weken voor een oplossing.
Stap 2: Na deadline zonder redelijke voortgang: http://www.rechtspraak.nl/Naar-de-recht ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helemaal eens met dat verkleuren. Sneu dat ze er niks aan doen.litespeed schreef:Grootste bezwaar van Assos bibs vind ik dat ze niet zwart blijven. Niet normaal in welk tempo ze vaal worden. En ze geven het zelf gewoon toe, maar doen er niets aan, terwijl andere merken (van goedkoop tot duurder) moeiteloos kleding maken dat zwart blijft.
De pasvorm en zeem vind ik dan weer super voor mij.
Maar de broek zit zo goed..... De witte blijft wel mooi trouwens.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Helpt dat nieuwe wasmiddel dat ze zelf mee leveren ook niet ? Wellicht zijn ze extra gevoelig voor het chloor in de meeste wasmiddelen ? Viel me overigens op dat mijn nieuwste broek standaard al minder zwart is dan een vorig model. Vooral direct naast elkaar valt het op. Blijf de zeem overigens gewoon erg prettig vinden. Dat is voor mij het allerbelangrijkst.
Wel vreemd, ik heb vorig jaar april een nieuwe Uno gekocht. Ding al tientallen keren gewassen, en is nog steeds zwart. Misschien net geluk gehad en een goede serie gehad?
Overigens vind ik dat Assos er ook niet beter op geworden is. Mijn nieuwe Uno (met blauwe zeem) zit aanzienlijk minder goed dan m'n oude Uno (met oranje zeem). Ook vind ik het design maar matig; waarom moet op iedere pijp in koeienletters ASSOS staan? Ik overweeg nu eens een Castelli broek aan te schaffen.
Overigens vind ik dat Assos er ook niet beter op geworden is. Mijn nieuwe Uno (met blauwe zeem) zit aanzienlijk minder goed dan m'n oude Uno (met oranje zeem). Ook vind ik het design maar matig; waarom moet op iedere pijp in koeienletters ASSOS staan? Ik overweeg nu eens een Castelli broek aan te schaffen.
Zou kunnen. Ik stel het vast bij 3 Uno's, Twee oude met oranje zeem en 1 nieuwere. De oude zemen vond ik prettiger. De nieuwere is aanzienlijk lichter en heeft een (nog) prettigere pasvorm (behalve de zeem). De zeem is een veel te grote lap.
Ik heb contact gezocht met Assos over de verkleuring en zij deden geen moeite om het te ontkennen. Wordt gewoon toegegeven. Ze zeiden zich na de zeemontwikkeling de komende jaren te gaan richten op de kleurvastheid... Moet niet gekker worden.
Met onze CTWT-clubkleding van Milremo heb ik nu al jaren een enorm goede match met de broek. Daar zit een behoorlijk dunne zeem in en die is goed geventileerd dmv gaten. Waar de Assos zeem op den duur zompig wordt op een lange rit, blijft deze relatief erg droog. Prettig.
Ik heb contact gezocht met Assos over de verkleuring en zij deden geen moeite om het te ontkennen. Wordt gewoon toegegeven. Ze zeiden zich na de zeemontwikkeling de komende jaren te gaan richten op de kleurvastheid... Moet niet gekker worden.
Met onze CTWT-clubkleding van Milremo heb ik nu al jaren een enorm goede match met de broek. Daar zit een behoorlijk dunne zeem in en die is goed geventileerd dmv gaten. Waar de Assos zeem op den duur zompig wordt op een lange rit, blijft deze relatief erg droog. Prettig.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik vind de koersbroeken van Assos (ik heb de mille en 3/4 mille en lange bibtight mille van assos) heerlijk zitten, maar op dit moment vind ik de progetto X2 zeem van Castelli fijner. Ik vind de zeem van Assos goed, maar het mag van mij wel wat dikker. Ik rijd met een hard zadel (Toupé 143mm) en ik wil dus enig comfort uit de zeem kunnen halen.
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 10 sep 2012 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
hoelang rijdt jij al op de castelli????boswielrenner schreef:Ik vind de koersbroeken van Assos (ik heb de mille en 3/4 mille en lange bibtight mille van assos) heerlijk zitten, maar op dit moment vind ik de progetto X2 zeem van Castelli fijner. Ik vind de zeem van Assos goed, maar het mag van mij wel wat dikker. Ik rijd met een hard zadel (Toupé 143mm) en ik wil dus enig comfort uit de zeem kunnen halen.
ben erg benieuwt naar ervaringen van andere voordat ik een castelli koop.
op een waterfiets kom je ook vooruit
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik rij al met de Free Aero race bib met progetto X2 zeem sinds november vorig jaar. Team Garmin rijdt met dezelfde broeken. Ik ben er erg over te spreken maar een bib is zoo persoonlijk. Gewoon een keertje proberen. Er zijn nu wel aanbiedingen te vinden.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29