Kunnen we aan deze discussie een eind breien? Graag!
Om on-topic te blijven: De moderator van dienst heeft de vraag volgens mij beantwoord, met zijn beweegredenen kun je het uiteraard eens zijn of niet.
Overigens was in dit geval een simpel PB'tje al genoeg geweest om het topic gewoon weer te openen......kan trouwens nog steeds. (@Zorroi: Wil je dat?)
En die toon...tja, ik ben er ook meer voorstander van om eerst eens aardig te vragen of er misschien een foutje gemaakt is, dan direct met de botte bijl erin.
Verkoop topic gesloten en niemand heeft me dat gemeld
freerider schreef:Kunnen we aan deze discussie een eind breien? Graag!
Om on-topic te blijven: De moderator van dienst heeft de vraag volgens mij beantwoord, met zijn beweegredenen kun je het uiteraard eens zijn of niet.
Overigens was in dit geval een simpel PB'tje al genoeg geweest om het topic gewoon weer te openen......kan trouwens nog steeds. (@Zorroi: Wil je dat?)
En die toon...tja, ik ben er ook meer voorstander van om eerst eens aardig te vragen of er misschien een foutje gemaakt is, dan direct met de botte bijl erin.
Ja die meuk kan op slot. Aangaande het 'tja, ik ben er ook meer voorstander van om eerst eens aardig te vragen of er misschien een foutje gemaakt is'
Geen discussie daar toch? Alleen Topic starter sluit een een Topic en niet een Mod op grond van een PB/Pos welke van een forum lid lomt, welke hij (mod) dan ook weer verwijderd heeft vooraleer het Topic te sluiten.
Enfin. Einde 'discussie'
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock