Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Verkoop topic gesloten en niemand heeft me dat gemeld

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 12 jan 2012 22:45

Dju toch. Wat is dat toch met dit Forum de laatste tijd sinds migratie.

IK zie dat mijn verkoop topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 0&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; plots gesloten is. Nu heb ik de fiets afgelopen week wel verkocht maar nooit aangegeven dat het Topic op slot kon. Tevens heb ik nooit een emal ontvangen dat dit Topic op slot zou gaan.

Mods? Verklaring graag. Dit is niet acceptabel en jullie zijn hier verantwoordelijk.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 12 jan 2012 23:54

mackersv2.0 schreef:Je hebt gezegd dat hij verkocht was in de laatste post die je deed in dat topic.
Ik heb toen het topic gesloten, en die laatste post verwijderd, zodat je topic weer van de eerste pagina verdween, en dus niet de plek van een nog actief topic in zou nemen.

Mijn laatste post zoals je kunt zien zegt NIET dat het Topic dicht kan:

"door zorroi » 29 nov 2011 19:27

PB gelezen. Ik reager later op beide. Soloistcarbon toont serieuze interesse en wil komend weekend komen kijken dus mijn voorkeur gaat naar hem uit. Ik hoop dat mijn voorkeur begrepen wordt."

Ik zeg dus NERGENS dat de zaak op slot kan.

Dus waar haal je die info vandaan?

Mvg, Zorro
Laatst gewijzigd door Zorro op 12 jan 2012 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
U2-11 O'Clock Tick Tock

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 12 jan 2012 23:58

mackersv2.0 schreef:Je was me voor, zoals je ziet.

(heb het voor de zekerheid in de logs nagekeken)
Zeg ik dus dat de zaak op slot kan? Dat zeg ik nergens!
U2-11 O'Clock Tick Tock

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 13 jan 2012 00:02

Ack, je hebt de koper zijn PB (bekend bij mij en degene die idd gaat kopen) aangenomen en daardoor de Topic gesloten. Je moet een verkoop topic toch niet sluiten aangaande een PB van een potentiele koper? Ik als verkoper beslis toch om een verkoop topic te sluiten!

Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 13 jan 2012 06:29

Wat een vreemde manier van handelen... waarom zou je de post verwijderen waaruit voor iedere forum lezer zou kunnen worden begrepen dat de zaak verkocht is, om vervolgens zonder toelichting het topic te sluiten en ts niet op de hoogte stellen...
:winkthumb:

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 jan 2012 08:05

Zorro, waarom altijd direct op hoge poten de frontale aanval? Soms vraag ik mij wel eens af of je toevallig een witte kuif en limburgs accent hebt. Je kunt toch ook op normale toon om opheldering vragen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 13 jan 2012 20:48

daniel1975 schreef:Zorro, waarom altijd direct op hoge poten de frontale aanval? Soms vraag ik mij wel eens af of je toevallig een witte kuif en limburgs accent hebt. Je kunt toch ook op normale toon om opheldering vragen?
Zal best maar ik had/heb gewoon gelijk en dus was die frontale aanval gerechtvaardigd. Alleen de topic starter kan en mag een verkoop topic sluiten.

Die opmerking (Soms vraag ik mij wel eens af of je toevallig een witte kuif en limburgs accent hebt) slaat als een lul op een trom. Je bent 1 stap verwijderd van een Forum Ban. Je moet me echter nog facist noemen om, zoals ook fdegrove, van dit Forum afgeblazen te worden.
U2-11 O'Clock Tick Tock

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 jan 2012 21:09

Sjonge jonge Zorro, jij zoekt echt achter iedere boom een vijand...

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 13 jan 2012 21:19

havana schreef:Sjonge jonge Zorro, jij zoekt echt achter iedere boom een vijand...
Ja, je hebt het mis als je alles doorleest. En ik laat me zeker niet indirect met een 'blonde kuif met een zuiderlijk accent' vergelijken.
U2-11 O'Clock Tick Tock

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 jan 2012 21:24

Je BENT pas verneukt als je je verneukt VOELT.

Wat zal jij het jou een zorg zijn wat anderen roepen? Als ik me dáár druk over zou moeten maken...

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 13 jan 2012 21:43

zorroi schreef:
daniel1975 schreef:Zorro, waarom altijd direct op hoge poten de frontale aanval? Soms vraag ik mij wel eens af of je toevallig een witte kuif en limburgs accent hebt. Je kunt toch ook op normale toon om opheldering vragen?
Zal best maar ik had/heb gewoon gelijk en dus was die frontale aanval gerechtvaardigd. Alleen de topic starter kan en mag een verkoop topic sluiten.

Die opmerking (Soms vraag ik mij wel eens af of je toevallig een witte kuif en limburgs accent hebt) slaat als een lul op een trom. Je bent 1 stap verwijderd van een Forum Ban. Je moet me echter nog facist noemen om, zoals ook fdegrove, van dit Forum afgeblazen te worden.
Fdegrove had het over nazi en niet facist, daar zit een wezenlijk verschil tussen. Verder ben ik er zeker van dat het in de context van blonde Limburger niet gaat om diens idiologie, maar de bravoure waarmee de boodschap gebracht wordt.
 C'est le ton qui fait la musique.
Laten we het vooral gezellig houden hier.

PS. Het onderwerp van dit topic boeit mij niet.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 13 jan 2012 21:59

Focus schreef:
zorroi schreef: Verder ben ik er zeker van dat het in de context van blonde Limburger niet gaat om diens idiologie, maar de bravoure waarmee de boodschap gebracht wordt.
 C'est le ton qui fait la musique.
.
Jij snapt 'm :-)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Plaats reactie