Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

How-to filmpjes Bikeroutetoaster

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 04 nov 2011 18:07

Google maakt daar gewoon geen onderscheid tussen; zowel onverhard als verhard is een witte weg. Voorbeeldje (paarse stukken zijn in werkelijkheid onverhard).

Afbeelding

Ik train regelmatig rondom Tecklenburg en daar is de OSM echt uitstekend.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 04 nov 2011 18:29

havana schreef:Voor de absolute digibeten heb ik een serie filmpjes gemaakt die (hopelijk) duidelijk maken hoe je een course tekent met behulp van bikeroutetoaster.com
[off topic]Het is 'duidelijk maakt' en niet 'duidelijk maken'.

Maar goed, beetje kansloos om dat op een forum als dit te blijven doen. Laten we het hier maar bij laten. Je hebt tenslotte nu weekend! :) [/off topic]

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 04 nov 2011 18:39

amclassic-fan schreef:In bijvoorbeeld Frankrijk gebruik ik altijd de Michelin kaart om m'n route te controleren of alles wel verhard is en bestaat. Zeer zelden dat er fouten in de Michelin kaart zitten. Echter in Duitsland heb je weinig aan de Michelin kaart want die is gewoon niet gedetailleerd genoeg. Ik heb 't idee dat de Garmin kaarten wel beter kloppen dan bijv Googlemaps qua verhard/onverhard.
De Michelin-kaart van Frankrijk is inderdaad wel een stuk betrouwbaarder, maar dat komt natuurlijk mede door zijn schaalgrootte. Het onderstaande Michelin-kaartje van de Noord-Eifel heeft dezelfde schaal, en is veelal niet gedetailleerd genoeg. Zo staan de genoemde landweggetjes er helemaal niet op, en de Forsthaus-route wordt deels aangeduid met een zwarte stippellijn.

Afbeelding

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 05 nov 2011 00:07

litespeed schreef:
havana schreef:Voor de absolute digibeten heb ik een serie filmpjes gemaakt die (hopelijk) duidelijk maken hoe je een course tekent met behulp van bikeroutetoaster.com
[off topic]Het is 'duidelijk maakt' en niet 'duidelijk maken'.

Maar goed, beetje kansloos om dat op een forum als dit te blijven doen. Laten we het hier maar bij laten. Je hebt tenslotte nu weekend! :) [/off topic]
Als je verbetert, moet je het wel goed doen ;) 'Serie' is inderdaad enkelvoud, maar 'die' kan hier betrekking hebben op 'filmpjes'. Zie ook http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1330

Plaats reactie