Ik train regelmatig rondom Tecklenburg en daar is de OSM echt uitstekend.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

[off topic]Het is 'duidelijk maakt' en niet 'duidelijk maken'.havana schreef:Voor de absolute digibeten heb ik een serie filmpjes gemaakt die (hopelijk) duidelijk maken hoe je een course tekent met behulp van bikeroutetoaster.com
De Michelin-kaart van Frankrijk is inderdaad wel een stuk betrouwbaarder, maar dat komt natuurlijk mede door zijn schaalgrootte. Het onderstaande Michelin-kaartje van de Noord-Eifel heeft dezelfde schaal, en is veelal niet gedetailleerd genoeg. Zo staan de genoemde landweggetjes er helemaal niet op, en de Forsthaus-route wordt deels aangeduid met een zwarte stippellijn.amclassic-fan schreef:In bijvoorbeeld Frankrijk gebruik ik altijd de Michelin kaart om m'n route te controleren of alles wel verhard is en bestaat. Zeer zelden dat er fouten in de Michelin kaart zitten. Echter in Duitsland heb je weinig aan de Michelin kaart want die is gewoon niet gedetailleerd genoeg. Ik heb 't idee dat de Garmin kaarten wel beter kloppen dan bijv Googlemaps qua verhard/onverhard.

Als je verbetert, moet je het wel goed doenlitespeed schreef:[off topic]Het is 'duidelijk maakt' en niet 'duidelijk maken'.havana schreef:Voor de absolute digibeten heb ik een serie filmpjes gemaakt die (hopelijk) duidelijk maken hoe je een course tekent met behulp van bikeroutetoaster.com
Maar goed, beetje kansloos om dat op een forum als dit te blijven doen. Laten we het hier maar bij laten. Je hebt tenslotte nu weekend![/off topic]