Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
emmo
- Forum-lid
emmo
16 sep 2011 13:26
rikkert schreef:stokie schreef:Ik kom altijd een hardloopster tegen, loopt alle dagen langs de N201 tussen Hilversum en Nederhorst
Een iets oudere dame....langs de provinciale weg in de buurt van Kortenhoef. Dan komen waarschjinlijk dezelfde tegen.
Als dat zo is zal ik ook wel een andere opvallende figuur tegenkomen zonder het te weten...ene Stokie

En ook ik kom die dame tegen. ik weet via via dat zij dit dagelijks doet en af en toe ook een marathon ff meepakt.
petje af voor deze dame
en welke kant gaan jullie dan op "s ochtends
ik ga dan van mijdrecht naar hilversum
-
marsman
- Forum-lid
marsman
16 sep 2011 13:28
De man met de hamer, vaak na een uurtje of drie trappen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling

-
-eric-
- Forum-lid
-eric-
16 sep 2011 14:51
Steeds vaker, zeker nu in de schemer... heer Reynaerde. Altijd op plekken waar je het niet verwacht....
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
-
StefanJ
- Forum-lid
StefanJ
16 sep 2011 15:10
Altijd een zeer rare snuiter in Flevoland... Witte Focus fiets, Culebro 1.0 met Ultegra triple, bierbuik, ongeschoren benen, bel op het stuur. Hij is sinds kort ook op dit forum te vinden onder de naam StefanJ. O wacht....
Zoals eerder gezegd, beetje gevaarlijk topic dit, genoeg aparte figuren op straat, maar om die nu zo te kijk te zetten. Laat iedereen gewoon rustig zijn eigen ding doen.
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
16 sep 2011 15:17
StefanJ schreef:Zoals eerder gezegd, beetje gevaarlijk topic dit, genoeg aparte figuren op straat, maar om die nu zo te kijk te zetten. Laat iedereen gewoon rustig zijn eigen ding doen.
Opvallend is niet bij voorbaat negatief (zie mijn verwijzing naar de "PDM'er")
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
-eric-
- Forum-lid
-eric-
16 sep 2011 15:36
Deze man kom ik ook vaak tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=MeiptxTN8Lw" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
-
ophetkantje
- Forum-lid
ophetkantje
16 sep 2011 15:57
53x11 schreef:ophetkantje schreef:timo2.0 schreef: tussen alle wannabees in Rabo, Cervélo en andere hedendaagse Protour shirtjes.
Vanwaar de kwalificatie wannabee, naast dat het volledig overbodig is om mensen ergens voor uit te maken, kan het toch ook gewoon zo zijn dat ze fan zijn van een ploeg, of een tenue gewoon mooi vinden. (of zoals ik gekregen hebben en zonde vinden om het in de kast te laten liggen)
Je zou met deze uitspraak zo maar een aantal mensen hier op het forum kunnen beledigen en gezien je posts in een ander topic weet je wat daar van kan komen

@ophetkantje: Zullen we het daarom een beetje tongue in cheek houden hier?
Ik kom regelmatig een gast tegen op een zwart overgespoten Merlin. Zo zonde van dat titanium! En met harige benen nog wel!
Geintje Timo

Voor mijn hele post geldt, een hele dikke
(Misschien stond die er niet duidelijk genoeg)
Ach, ik zeg ook maar wat
-
rikkert
- Forum-lid HC
rikkert
16 sep 2011 16:17
timo2.0 schreef:StefanJ schreef:Zoals eerder gezegd, beetje gevaarlijk topic dit, genoeg aparte figuren op straat, maar om die nu zo te kijk te zetten. Laat iedereen gewoon rustig zijn eigen ding doen.
Opvallend is niet bij voorbaat negatief (zie mijn verwijzing naar de "PDM'er")
Hmmmm..., melden dat je een man met een banaan tegekomt is meer een feitelijke beschrijving dan dat ik iemand te kijk zet. Meer dan ''kijk, daar heb is ie weer, en jawel hij heeft ook vandaag weer zijn banaan bij zich'' denk ik er niet bij. Het valt me gewoon op, meer niet en minder ook niet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
jummeltje
- Forum-lid
jummeltje
16 sep 2011 16:21
Ook ik weet precies over welke dame jullie langs de n201 in de buurt kortenhoef zien
De beste vrouw loopt er praktisch iedere morgen. Dan weer op de kortenhoefsedijk, dan weer langs de wijde blik.
Ze loopt grote afstanden, door weer en wind
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
-
stokie
- Forum-lid
stokie
16 sep 2011 16:30
rikkert schreef:stokie schreef:Ik kom altijd een hardloopster tegen, loopt alle dagen langs de N201 tussen Hilversum en Nederhorst
Een iets oudere dame....langs de provinciale weg in de buurt van Kortenhoef. Dan komen waarschjinlijk dezelfde tegen.
Als dat zo is zal ik ook wel een andere opvallende figuur tegenkomen zonder het te weten...ene Stokie

Klopt die dame!
Stokie voldoet meer aan het type dat havana beschreef.. Oranje boretti (ulysses) outfit, zeker wannabe... Specialized shiv tijdritfiets
-
rikkert
- Forum-lid HC
rikkert
17 sep 2011 07:43
stokie schreef:rikkert schreef:stokie schreef:Ik kom altijd een hardloopster tegen, loopt alle dagen langs de N201 tussen Hilversum en Nederhorst

Klopt die dame!
Stokie voldoet meer aan het type dat havana beschreef.. Oranje boretti (ulysses) outfit, zeker wannabe... Specialized shiv tijdritfiets
Grappig, ben een niet meer zo fanatieke triatleet op een S1 en af een toe een Look KG196 klassieke triatlonfiets. Volgende keer zal ik effe zwaaien
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
robbebopper
- Forum-lid HC
robbebopper
17 sep 2011 11:09
's Morgens, op weg naar mijn werk, kom ik vaak Wil Brouwers tegen. In de jaren zeventig/tachtig een van de Nederlandse toppers in het veld. Hij gaat nog iedere dag met een eenvoudige sportfiets en met gewone kleding naar zijn werk. E geloof maar dat ie nog stevig doorfietst.
Hulde!
http://www.the-sports.org/cyclo-cross-b ... 10839.html" onclick="window.open(this.href);return false;