Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

iphone - gemiddelde snelheid.

floris4
Forum-lid

floris4 19 jun 2011 22:30

Ik gebruik sinds kort sports-tracker. Deze is gratis net als runkeeper, die ik voorheen ook gebruikte met mijn iphone.
Maar st (st=sports-tracker) is uitgebreider, ziet er gelikter uit, en sinds vorige week ook via de iphone te gebruiken, met een nieuw APP.
Het fijnste hier in is dat je st op je iphone kunt instellen of hij moet pauzeren of niet bij snelheden lager dan 2 of 5 km.
Thuis start ik hem, (zet hem op 5 km), pak nog e.e.a. bij elkaar en ga fietsen.
Bij pauzes of stoplichten hoef ik de iphone dus niet er bij te pakken, hij regeld dit zelf.
Bij thuiskomst hoef je ook niet meteen op stop te drukken, je kan eerst ff lekker uitpuffen.
Ik wil geen ander meer. En met st kun je ook vrienden uitnodigen en volgen, commentaren geven, foto's onderweg nemen en op de site plaatsen, dit gaat dan overigens automatisch.
Grafieken, tabellen, en in diary kun je per dag/week/maand/jaar je gereden uren en km zien alsmede calorieen.
Ook kun je van andere programma's gegevens importeren. Heb ik dus ook gedaan vanuit runkeeper.
Ik vindt st dus een echte aanrader voor iedereen die er oren naar heeft. ;)
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.

nvb
Forum-lid

nvb 22 jul 2011 18:53

Mapmytracks.com icm met de iPhone app outfront werkt zeer fijn en goed. Ook zonder internet verbinding werkt de app erg goed!(getest in italie)

Foonpet
Forum-lid

Gebruikersavatar Foonpet 22 jul 2011 19:16

Ik gebruik op m,n I-Phone http://www.fietstijden.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; de 1e NLtalige App.

bmwpower
Forum-lid

Gebruikersavatar bmwpower 22 jul 2011 19:56

floris4 schreef:Ik gebruik sinds kort sports-tracker. Deze is gratis net als runkeeper, die ik voorheen ook gebruikte met mijn iphone.
Maar st (st=sports-tracker) is uitgebreider, ziet er gelikter uit, en sinds vorige week ook via de iphone te gebruiken, met een nieuw APP.
Het fijnste hier in is dat je st op je iphone kunt instellen of hij moet pauzeren of niet bij snelheden lager dan 2 of 5 km.
Thuis start ik hem, (zet hem op 5 km), pak nog e.e.a. bij elkaar en ga fietsen.
Bij pauzes of stoplichten hoef ik de iphone dus niet er bij te pakken, hij regeld dit zelf.
Bij thuiskomst hoef je ook niet meteen op stop te drukken, je kan eerst ff lekker uitpuffen.
Ik wil geen ander meer. En met st kun je ook vrienden uitnodigen en volgen, commentaren geven, foto's onderweg nemen en op de site plaatsen, dit gaat dan overigens automatisch.
Grafieken, tabellen, en in diary kun je per dag/week/maand/jaar je gereden uren en km zien alsmede calorieen.
Ook kun je van andere programma's gegevens importeren. Heb ik dus ook gedaan vanuit runkeeper.
Ik vindt st dus een echte aanrader voor iedereen die er oren naar heeft. ;)
Dat klinkt als een relaxte app!! Misschien ook maar eens overstappen dan.. :-P
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

noepzor
Forum-lid

Gebruikersavatar noepzor 28 jul 2011 23:10

Ik gebruik op mijn android het programma endomondo, deze is er ook voor ios en kan pauzeren bij stilstand. De web interface is erg uitgebreid en ziet er goed en verzorgd uit.
TREK Emonda SL5 Afbeelding

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 29 jul 2011 09:23

Endomondo gebruik ik ook weleens inderdaad, naar mijn idee een leuke app om te kijken welke route je gefietst hebt.

Ik gebruik hem zelf op de Blackberry

knutmo
Forum-lid

knutmo 04 aug 2011 00:11

En hoe nemen jullie de iphone mee? Gewoon in de achterzak of heb je zo'n armband?

floris4
Forum-lid

floris4 04 aug 2011 07:47

Hij kan ik de achterzak maar ik gebruik hem in een armband, en dan op de onderarm. Daar heb ik er totaal geen last van.
Je kan tussendoor even snel kijken.
En als je telefoon gaat heb je hem ook snel bij de hand om te kijken wie het is en dan vervolgens wegdrukken, je bent toch aan het sporten.

Afbeelding
groeten, Joop

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 04 aug 2011 09:17

Ik kan op mijn werk die afbeelding helaas niet zien, maar zo'n armband klinkt handig!!

Ik heb zelf mn telefoon nu gewoon in een plastic zakje achter in mijn shirt. Dus tijdens het rijden kijk ik er niet op.

floris4
Forum-lid

floris4 04 aug 2011 09:26

groeten, Joop

wmc
Forum-lid

wmc 04 aug 2011 09:40

Ben al een tijdje op zoek naar een armband waar mijn Samsung Galaxy S in past. Waar heb je deze gekocht?

floris4
Forum-lid

floris4 04 aug 2011 09:45

Ik heb deze gekocht bij www.ipodhoes.nl
groeten, Joop

Plaats reactie