Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 15 September 2005
Wat mij wel heel erg opvalt bij dit forum is: Het zijn wel typisch nederlanders die hier aktief zijn (oke een verdwaalde belg daargelaten). Waar resulteert dat nu in? Nou veel klagen en zeuren maar geen akties ondernemen en gewoon aktief blijven deelnemen aan de discussies. Heel goed allemaal en gewoon doorgaan
Ik ben het ook niet met je eens. Ik ben blij dat ik een forum heb gevonden waar juist een positieve schwung in zit. Bij bijv. mountainbike.nl kom ik nauwelijks meer vanwege de negatieve houding van velen aldaar.
forum
-
- Forum-lid HC
@speed en cas en al die anderen die mijn mening verkeerd opvatten. Nee ik bedoel het positief maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe sommige leden zich afgeven (ook niet het goede woord) en dan niet alleen in dit topic maar in meerdere. Verder doe ik zelf ook hard mee met het klagen daar ook ik een nederlander ben, maar kort gezegt ga allemaal zo door en ik blijf genieten niet alleen van de klagers maar van alle reacties
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 15 September 2005
Jaja, dat is een phpBB forum, er is hier al 1000x geroepen om een oh-zo handig php forumpje, maar dat protocol kan deze server niet aan ofzo. Voorlopig red ik me prima met de "actieve discussies" knop, maar je moet niet te vaak je temp int files en cookies legen, en op een andere PC inloggen is ook nogal onhandig daardoor.
Sssjeeeemig, weet ik NU pas van het bestaan af van die knop... Er gaat een wereld voor me open
Jaja, dat is een phpBB forum, er is hier al 1000x geroepen om een oh-zo handig php forumpje, maar dat protocol kan deze server niet aan ofzo. Voorlopig red ik me prima met de "actieve discussies" knop, maar je moet niet te vaak je temp int files en cookies legen, en op een andere PC inloggen is ook nogal onhandig daardoor.
Sssjeeeemig, weet ik NU pas van het bestaan af van die knop... Er gaat een wereld voor me open
Mijn fiets is bezeten!
ik heb een vraagje hoe je een ander icoontje bij je profiel voegt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is bij meerderen het forum weer regelmatig heeeeeel langzaam?
Antwoorden verzenden gaat soms niet of duurt heel lang bijvoorbeeld.
Antwoorden verzenden gaat soms niet of duurt heel lang bijvoorbeeld.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quoten: Origineel geplaatst door menno op 27 September 2005
Erbij of wil je de oude vervangen? Of bedoel je het onderschrift?
Erbij of wil je de oude vervangen? Of bedoel je het onderschrift?
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 September 2005
Ik vind het een handig knopje, maar wanneer je reageert kun je daarna niet meer zo makkelijk terug naar de actieve discussies...Is geen klacht hoor, maar een opmerking
Ik vind het een handig knopje, maar wanneer je reageert kun je daarna niet meer zo makkelijk terug naar de actieve discussies...Is geen klacht hoor, maar een opmerking
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Toor op 10 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 September 2005 Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 15 September 2005 Jaja, dat is een phpBB forum, er is hier al 1000x geroepen om een oh-zo handig php forumpje, maar dat protocol kan deze server niet aan ofzo. Voorlopig red ik me prima met de "actieve discussies" knop, maar je moet niet te vaak je temp int files en cookies legen, en op een andere PC inloggen is ook nogal onhandig daardoor. Sssjeeeemig, weet ik NU pas van het bestaan af van die knop... Er gaat een wereld voor me open
Daar gebruik ik dus de terug toets voor. ingesteld als ik het muiswiel indruk ideaal
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 September 2005 Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 15 September 2005 Jaja, dat is een phpBB forum, er is hier al 1000x geroepen om een oh-zo handig php forumpje, maar dat protocol kan deze server niet aan ofzo. Voorlopig red ik me prima met de "actieve discussies" knop, maar je moet niet te vaak je temp int files en cookies legen, en op een andere PC inloggen is ook nogal onhandig daardoor. Sssjeeeemig, weet ik NU pas van het bestaan af van die knop... Er gaat een wereld voor me open
Daar gebruik ik dus de terug toets voor. ingesteld als ik het muiswiel indruk ideaal