Welk(e) lidmaatschap/licentie neem jij komend jaar?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb mijn lidmaatschap bij WTC Amerika uit Bornem met nog een jaar verlengd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
volgens mij is het duidelijk.. allen elite worden, die categorie is gewoon duidelijk.. geen verwarring, gewoon koers
Amclassic-fan schreef:De ouwe knarren die bij de B's alle wedstrijden wonnen gaan gewoon Sportklasse rijden, dan kunnen ze immers weer hun wedstrijdjes winnen ipv wat anoniemer bij de A's te rijden. Oftewel het probleem is nog altijd hetzelfde, het niveau's bij de Sportklasse zal veel te hoog zijn voor een instapklasse.
Mooi gesproken. Dat is nu precies wat de KNWU doet, oude wijn in nieuwe zakken...het gaat allemaal niets uitmaken.
Alleen is er nog wat onduidelijkheid (bij mij) welke categorieën je allemaal tegelijk mag laten starten. Er waren bij ons een aantal gemengde A+B wedstrijden.
- ophetkantje
- Forum-lid
Wat een genot om in brabant te wonen.
Ik neem gewoon een NWB licentie masters/Amateurs A. Kan ik bij de NWB rijden in het weekend en 's woendags bij de WVAN. Zou ik eens een keertje een KNWU koers willen rijden kan dat ook nog. Leve de "wilde bonden".
Ik neem gewoon een NWB licentie masters/Amateurs A. Kan ik bij de NWB rijden in het weekend en 's woendags bij de WVAN. Zou ik eens een keertje een KNWU koers willen rijden kan dat ook nog. Leve de "wilde bonden".
Ach, ik zeg ook maar wat
Wie weet er toevallig al welke licentie je vanaf nu nodig hebt in Duitsland (Radsportverband NRW) of België (ECW)?
Volgens KNWU kan je beide met een Sportklasse en Amateur starten in het buitenland, maar ik was benieuwd of je ook met een basislidmaatschap en dan daglicentie kan starten (ik heb een medische keuring).
@Op het kantje: maar dan moet je wel lid zijn van een bij de NWB-aangesloten vereniging, toch?
Volgens KNWU kan je beide met een Sportklasse en Amateur starten in het buitenland, maar ik was benieuwd of je ook met een basislidmaatschap en dan daglicentie kan starten (ik heb een medische keuring).
@Op het kantje: maar dan moet je wel lid zijn van een bij de NWB-aangesloten vereniging, toch?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ongeacht je licentie moet je bij de elite mee rijden in Duitsland als je onder de 35 (? of 40?) bent. Volgens mij mag je gewoon zowel met Sportklasse als met Amateur starten. Alleen als je in Nederland op niveau Sportklasse aan 't rijden bent heeft 't natuurlijk weinig zin, want dan gaat 't veel te hard.
In het oosten van 't land lijkt het erop dat er niets veranderd is met de nieuwe namen voor de categoriën. In de kalender is alles bij t oude gebleven. Enkel in het westen lijkt het erop dat veel wat amateur b was nu amateur is geworden en dus geen sportklasse.
In het oosten van 't land lijkt het erop dat er niets veranderd is met de nieuwe namen voor de categoriën. In de kalender is alles bij t oude gebleven. Enkel in het westen lijkt het erop dat veel wat amateur b was nu amateur is geworden en dus geen sportklasse.
Amclassic-fan schreef:Alleen als je in Nederland op niveau Sportklasse aan 't rijden bent heeft 't natuurlijk weinig zin, want dan gaat 't veel te hard.
Dat snap ik, ook bij de ECW rijden Elite renners mee, dus daar was ik al op 'voorbereid'. Mijn punt was meer financieel: vorig jaar heb ik mijn licentie slechts twee keer gebruikt (+ 1 keer vergeten, maar gelukkig wel een compenserende premie gewonnen

- amclassic-fan
- Forum-lid HC