Colnago Extreme C
-
- Forum-lid HC
Heb dit seizoen ook op de C50 gereden, een heerlijke fiets laat ik dat vooropstellen, maar heb ook geen enkel extra comfort of demping kunnen ontdekken dat zou moeten ontstaan door dat gat.
Hiervoor 6 jaar op een CT1 gereden met een normale achterbrug, t.o.v. deze fiets weinig verschil kunnen bemerken in rijeigenschappen, misschien iets minder springerig met het achterwiel, maar dat zit meer in het verschil van materiaal van deze 2 fietsen, dan dat het komt door dat gat!
Hiervoor 6 jaar op een CT1 gereden met een normale achterbrug, t.o.v. deze fiets weinig verschil kunnen bemerken in rijeigenschappen, misschien iets minder springerig met het achterwiel, maar dat zit meer in het verschil van materiaal van deze 2 fietsen, dan dat het komt door dat gat!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 22 November 2006
Die "ruit" in de achtervork is imho niets meer dan een marketing gimmick (net zoals de waves bij een Pinarello en de golf in de bovenbuis van een deRosa)
Hoi,
Puur theoretisch kan je het bekijken als "golfbrekers" of diffusor. Of het in praktijk iets brengt laat ik nog in het midden maar meetbaar zou het moeten zijn.
Ciao,
Die "ruit" in de achtervork is imho niets meer dan een marketing gimmick (net zoals de waves bij een Pinarello en de golf in de bovenbuis van een deRosa)
Hoi,
Puur theoretisch kan je het bekijken als "golfbrekers" of diffusor. Of het in praktijk iets brengt laat ik nog in het midden maar meetbaar zou het moeten zijn.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Als marketeer vind ik het altijd weer leuk om te lezen hoeveel mensen daadwerkelijk geloven in dit soort onzin
Het levende bewijs dat ons vak werkt!
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 23 November 2006
Als marketeer vind ik het altijd weer leuk om te lezen hoeveel mensen daadwerkelijk geloven in dit soort onzin
Hoi,
Je zou ook kunnen stellen dat de marketingmensen weer geen bal snappen van wat de ingenieurs hebben uitgericht?
Heb je ook al opgemerkt hoe jaar na jaar je was witter wordt?
Ciao,
Hoi,
Je zou ook kunnen stellen dat de marketingmensen weer geen bal snappen van wat de ingenieurs hebben uitgericht?
Heb je ook al opgemerkt hoe jaar na jaar je was witter wordt?
Ciao,
beste allemaal,
Dat gat is onzin geloof me maar, alles is onzin eigenlijk.
het zijn de benen die het moeten doen geloof me maar.
maar het is wel zo geloof doet presteren.
ieder heeft zo zijn merk en favo model, en maar goed ook anders had iedereen een extreme-c met record.(zou shitmano meteen klaar zijn in de weg wielersport hahahahaa).
daarom maar goed dat colnago met het gat is gekomen want dan verkopen ze er toch weer 1000enden meer.
met vriendelijke groet een grote wielerfan en trouwe marmotteganger.
ieder heeft zo zijn merk en favo model, en maar goed ook anders had iedereen een extreme-c met record.(zou shitmano meteen klaar zijn in de weg wielersport hahahahaa).
daarom maar goed dat colnago met het gat is gekomen want dan verkopen ze er toch weer 1000enden meer.
colnago alles gewonnen op de c40 nu alles op de extreme-c komop
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door extreme-c op 22 November 2006
en met berg op bedoel ik serieus bergop, 3 keer eerste 10 marmotte en winst in la vaujany en la galibier.
Ben ik wel even heel nieuwsgierig wie jij bent....
en met berg op bedoel ik serieus bergop, 3 keer eerste 10 marmotte en winst in la vaujany en la galibier.
Ben ik wel even heel nieuwsgierig wie jij bent....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quoten: Origineel geplaatst door extreme-c op 24 November 2006
beste allemaal,
Hoi,
Er is beslist een gat in de markt voor gaten......
Kijk maar naar die zwitserse kazen, die doen het al eeuwen goed. Zonder reklame zelfs.
Het is ook niet omdat iemand geen verschil merkt dat er ook geen is.
Ciao,
beste allemaal,
Hoi,
Er is beslist een gat in de markt voor gaten......
Kijk maar naar die zwitserse kazen, die doen het al eeuwen goed. Zonder reklame zelfs.
Het is ook niet omdat iemand geen verschil merkt dat er ook geen is.
Ciao,
Quoten: Origineel geplaatst door extreme-c op 24 November 2006
ik heb je mail gestuurd Daniel met mijn gegevens.
Groetjes colnago fan
Nu ben ik ook heel nieuwsgierig aan het worden..........
ik heb je mail gestuurd Daniel met mijn gegevens.
Groetjes colnago fan
Nu ben ik ook heel nieuwsgierig aan het worden..........
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
extreme-c.. zou je me een mailtje kunnen sturen (jipcoolen@home.nl) ik ben me aan het orrienteren voor een colnago.. nu zoek ik eigenlijk een fm met een grote voorraad ik ben 60-65kg bij 1.73m. dus een kleine maat.. ik neig naar de extreme-c.. wat is het gewicht?
graag een mailtje.. alvast bedankt
graag een mailtje.. alvast bedankt