Voor de jonkies:
de wielrenner Peter Post
Peter, het ga je goed daarboven.
Klimmen was nooit je sterkste kant maar aankomen kon je!
Peter Post overleden
Peter Post heeft door zijn TI-Raleigh ploeg mij aan het wielrennen gekregen. Ik zou willen dat ik mijn Raleigh van toen nog had, zeker nu Post is overleden. De hemel is een grote wielerman rijker.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
bianchisl3
- Forum-lid
Richard1974 schreef:Vandaag maar weer eens "Het Geheim van Raleigh" lezen...
Dat gaat je niet lukken in 1 dag. Prachtig boek!
-
marcvmegroot
- Forum-lid
Als kind eind jaren 60 hadden we 1 x per jaar een avond in het patronaat (verenigingsgebouw). Daar kwamen toen grote coureurs praten en kon je vragen stellen.
Peter Post was vaak een van dat groepje. Wat ik me kan herrinneren is dat hij erg groot en gespierd was.
We kregen ook nog van die statieportretten van elke coureur. Had die eigenlijk allemaal moeten bewaren.
Marc
Peter Post was vaak een van dat groepje. Wat ik me kan herrinneren is dat hij erg groot en gespierd was.
We kregen ook nog van die statieportretten van elke coureur. Had die eigenlijk allemaal moeten bewaren.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
-
bianchisl3
- Forum-lid
NU (13:10) op Ned. 1 een documentaire over "De Posttrein, de ploeg die niet kon verliezen".
Hier de documentaire op nos.nl http://nos.nl/video/211821-posttrein-de ... leigh.html
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- jeroenkuiper
- Forum-lid
jeroenkuiper schreef:BianchiSL3 schreef:NU (13:10) op Ned. 1 een documentaire over "De Posttrein, de ploeg die niet kon verliezen".
goeie docu trouwens... wat kon die man het mooi vertellen zeg
Prachtig verhaal over die ploegentijdrit. soms over 150k in die tijd. Ongelooflijk.
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
En niet te vergeten 's ochtends soms dan ook al een rit gehad!
Wat een beesten zijn het dan dat ze nog zo rijden.
Ik heb mij er, als iemand die niet in die tijd leefde, er over verbaasd, prachtig!
Wat een beesten zijn het dan dat ze nog zo rijden.
Ik heb mij er, als iemand die niet in die tijd leefde, er over verbaasd, prachtig!
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada