Het is dan toch geen Storck geworden...Maar prima keuze Mave. Ik heb ook nog aan de Isaac Impulse gedacht!
Veel plezier ermee,
Sjoen
Isaac Impulse
-
patmaessen
- Forum-lid
Wellicht een brutale vraag maar wat heb je er ongeveer voor moeten betalen? Is eigenlijk zo'n beetje qua smaak mijn droomfiets..... geluksvogel. Veel suc6 en safe ridin
postamble();
postamble();
Quote: Origineel geplaatst door patmaessen op 03 Februari 2007
Wellicht een brutale vraag maar wat heb je er ongeveer voor moeten betalen? Is eigenlijk zo'n beetje qua smaak mijn droomfiets..... geluksvogel. Veel suc6 en safe ridin<CRIPT language=javascript>postamble();</CRIPT>
Mail me maar ff. Adres in profiel.
Wellicht een brutale vraag maar wat heb je er ongeveer voor moeten betalen? Is eigenlijk zo'n beetje qua smaak mijn droomfiets..... geluksvogel. Veel suc6 en safe ridin<CRIPT language=javascript>postamble();</CRIPT>
Mail me maar ff. Adres in profiel.
Toen ik vanavond de brievenbus ging leegmaken reed er een witte Isaac impulse voorbij en ik was onmiddelijk verkocht.
Ik had het frame al bij TS-Bikes gezien maar afgemonteerd sprong hij nog meer in het oog.
Als ik mijn zwarte Cervelo soloist (alu) kan verkocht krijgen voor een goede prijs en het vrouwtje is akkoord zal het moeilijk worden om aan de verleiding te weerstaan.
Misschien toch eens met TS praten:)
Ik had het frame al bij TS-Bikes gezien maar afgemonteerd sprong hij nog meer in het oog.
Als ik mijn zwarte Cervelo soloist (alu) kan verkocht krijgen voor een goede prijs en het vrouwtje is akkoord zal het moeilijk worden om aan de verleiding te weerstaan.
Misschien toch eens met TS praten:)