Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Anton29 Spam

ted038
Forum-lid

ted038 21 feb 2008 18:11

[quote="zuivertje"]
Vind je een reactie op een foto in bijvoorbeeld het "Fanclub Liz Hatch" topic een zinnige bijdrage?[/quote]

ligt aan de reactie ;) (maar jij wil een kant op waar het hier niet om gaat)

reacties van max zijn duidelijk bedoeld om posts te scoren, daar bestaat toch geen discussie over ? (als je je er een beetje in verdiept hebt)

zuivertje
Forum-lid

Gebruikersavatar zuivertje 21 feb 2008 18:50

Naast 3 maanden én 25 posts kan je wellicht ook nog verplichten dat de aanbieder in ieder geval eens in de zoveel tijd ingelogd moet zijn geweest.

noppie
Forum-lid

noppie 21 feb 2008 23:56

Ze mogen ook contact met mij opnemen, dan kunnen degene met geen of te weing post via mij spullen verkopen, uiteraard moet daar wel een redelijk vergoeding tegenover staan.
kiekeboe

campaioen
Forum-lid

campaioen 22 feb 2008 00:04

[quote="Noppie"]Ze mogen ook contact met mij opnemen, dan kunnen degene met geen of te weing post via mij spullen verkopen, uiteraard moet daar wel een redelijk vergoeding tegenover staan.
[/quote]

ik mag hopen dat dat van die vergoeding cynisch bedoelt is, anders mogen ze van mijn part jou ook wel bannen noppie! :p ;)
no pain no gain

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 22 feb 2008 00:17

[quote="campaioen"][quote="Noppie"]Ze mogen ook contact met mij opnemen, dan kunnen degene met geen of te weing post via mij spullen verkopen, uiteraard moet daar wel een redelijk vergoeding tegenover staan.
[/quote]

ik mag hopen dat dat van die vergoeding cynisch bedoelt is, anders mogen ze van mijn part jou ook wel bannen noppie! :p ;)[/quote]

Absoluut mee eens campaioen!! Wat is dat nou voor domme dan wel ondoordachte opmerking Noppie?

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

noppie
Forum-lid

noppie 22 feb 2008 23:05

[quote="ZorroI"]Absoluut mee eens campaioen!! Wat is dat nou voor domme dan wel ondoordachte opmerking Noppie?
Zorro[/quote]

Ik geef toe soms verkoop ik veel onzin op dit forum, maar nooit maak ik domme en ondoordachtige opmerkingen. Helaas heeft zich nog niemand gemeld, het loopt dus niet storm.

:(
kiekeboe

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 23 feb 2008 19:58

Ik kan mij zo voorstellen dat wanneer een beleefd verzoek door een nieuw forumlid gedaan wordt, er wel dispensatie op deze regel verleend kan worden?

Lijkt me nou een goed idee :) Niets omzeilen, en geen gerotzooi. En wat het laatste betreft, op berichtjes van leuk, mooi, goed, geweldig, ja zo, nee, en zo.... zit ik nou bepaaldelijk niet te wachten!

Ik zou zeggen, richt er maar een apart topic voor in ;)

Mocht een nieuw forumlid dan toch tot spammen overgaan, kan altijd overgegaan worden tot de bekende sancties, in de vorm van een waarschuwing, ip-block etc.. waartoe een moderator naar mijn mening ook bevoegd is.

Bedenk ook even dat het merendeel van de forumleden - jammer genoeg - uitsluitend voor het verkoop/koop gedeelte komt, en niet voor de overige delen van dit forum. Moet je je even voorstellen dat een aanzienlijk deel van de nieuwkomers 25 rotzooi-posts op dit forum gaat dumpen, om toegang te krijgen tot het verkoop-topic...

noppie
Forum-lid

noppie 25 feb 2008 20:01

Toch fijn dat iemand het met me eens is. Lekker puh! Zorro en Campai oen.
kiekeboe

campaioen
Forum-lid

campaioen 25 feb 2008 20:07

hahahaha, en dat terwijl ik dacht dat Jan W.F. en ik de beste vriendjes waren (ik herinner mij dat wij in dopingtopic 1 dezelfde mening hadden) :p

mods, kan noppie nu echt niet verbannen worden of zoiets? Hij begint op de persoon te spelen!
no pain no gain

campaioen
Forum-lid

campaioen 26 feb 2008 01:21

Ik ben het eigenlijk wel met bluebird eens. Het probleem is echter dat Inmarb een verdomd goeie marathonschaatser is en ik het veel te leuk vind dat zulke gasten op ons forum rondhobbelen. Daarbij verkoopt ingmarb niet zomaar wat prullaria; ik kan mij o.a. een prachtig orbea orca frame herinneren!
no pain no gain

gast
Forum-lid

gast 26 feb 2008 23:38

Wat is er eigenlijk erg aan mensen die hun eigen spullen tweedehands verkopen? Er zijn hier volgens mij vele fietsliefhebbers die het alleen maar leuk vinden.

Gewoon optreden als het om commerciele advertenties gaat, zo erg was het niet hoor voor de 25 postsregel. Ik erger me veel meer aan ander geleuter ;)

Plaats reactie