Helaas bleek toen ik thuiskwam dat de lak op twee plaatsen beschadigd is. Is niet veroorzaakt door het boren maar lijkt me meer gevolg van vastklemmen in een bankschroef oid. Geen wonder dat het voor niks was.
Doorgedraaide kettingbladboutjes
Mijn probleem is gelukkig opgelost. FM heeft het boutje uitgeboord, zonder mijn carbon crankstel te beschadigen. Deed-ie voor niks dus ik blij.
Helaas bleek toen ik thuiskwam dat de lak op twee plaatsen beschadigd is. Is niet veroorzaakt door het boren maar lijkt me meer gevolg van vastklemmen in een bankschroef oid. Geen wonder dat het voor niks was.

-
peedsbikes
- Forum-lid
Heel eenvoudig zelf even een boormachien ter hand nemen. Dan weet je precies wat er met je juweeltje gebeurt.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"
doorgedraaide kettingbladboutjes....? :rolleye:
Ik zie een scene voor me met kettingbladboutjes die alle realiteitszin verloren hebben
en zich al schietend en moordend een weg banen door het land achtervolgd
door een stoet van politie en de FBI....
maar dit terzijde...
Ik zie een scene voor me met kettingbladboutjes die alle realiteitszin verloren hebben
maar dit terzijde...
diessens fietserke
bassie10 schreef:doorgedraaide kettingbladboutjes....? :rolleye:
maar dit terzijde...
Hahaha, ik heb mijn kettingbladboutjes op mijn FM afgestuurd...
@peedsbikes, Ik had inderdaad liever zelf de boor ter hand genomen, maar die had ik uitgeleend aan iemand anders. Zul je altijd zien...