Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Spuiten Easton SLX EC90 vork

poets
Forum-lid

Gebruikersavatar poets 02 nov 2008 21:50

Livio Livius schreef:
poets schreef:ouzo pro UL
even zwaar als de E90 slx en bomb proof

Zitten voor zover ik weet blauwe stickers op aan de bovenkant. Past niet bij wit/zwart stickers Litespeed.

Levert Reynolds nog wel vorken in 2009?

op weight-weenies stond vermeld dat ze zich voornameljk bezig gaan houden met de wielen , vorken hebben geen pre in 2009

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 02 nov 2008 21:57

poets schreef:
Livio Livius schreef:
poets schreef:ouzo pro UL
even zwaar als de E90 slx en bomb proof

Zitten voor zover ik weet blauwe stickers op aan de bovenkant. Past niet bij wit/zwart stickers Litespeed.

Levert Reynolds nog wel vorken in 2009?

op weight-weenies stond vermeld dat ze zich voornameljk bezig gaan houden met de wielen , vorken hebben geen pre in 2009

Vroeg het me al af omdat op de Reynolds website geen vorken meer staan.
What makes the boat go faster?

morel
Forum-lid

morel 03 nov 2008 00:26

Deze vorken zijn ook mooi;

http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... af4ev6.jpg#

http://img243.imageshack.us/my.php?imag ... pt0dv8.jpg

Ik zit met hetzelfde probleem voorhet mat zetten van een Reynolds vork.
Voor mijn nog op te bouwen Cyrene heb ik een Reynolds vork maar deze glimt mij veel te veel, ik zie liever een matte vork zoals de foto's hierboven van Passoni.
Ik vind het toch mooier om de carbon structuur te zien dus zwart spuiten is géén optie.
Zou een lak afbijt middel geen oplossing zijn, of kan ik de vork gewoon door schuren mat krijgen?
Het mooiste is natuurlijk om een resultaat te krijgen zoals de vorken van Passoni.
Ik ga voor wat betreft de group toch maar voor Campy Record denk ik en als dit te veel glimt zal ook hier geschuurd moeten worden.
Zoals Passoni laat zien is het belangrijk om alle onderdelen mat zwart te kiezen om het frame zoveel mogelijk te doen spreken.
Morgen kan ik misschien nog wat ideën opdoen op de Motion in Utrecht voor de rest van de opbouw.
Ik kan nu helaas nog niets laten zien want zolang de onderdelen niet leverbaar zijn kan ik niets posten , maar wordt ongetwijfeld vervolgd !

Grtz,
Morel.

sharkman113
Forum-lid HC

sharkman113 03 nov 2008 20:46

Je kunt je vork ook mat blank spuiten.

Het beste zijn 2 k lakken maar daar moet je mee kunnen werken.
Een easton is makkelijk zelf te spuiten dus gewoon een winterklusje mislukt het doe je het gewoon over.

En nee afbijt is niet geschikt voor carbon maar zo moeilijk is schuren ook weer niet.

Plaats reactie