Spuiten Easton SLX EC90 vork
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Wil mijn Easton vork op mijn Litespeed (laten) spuiten. Ik vind namelijk rode accenten niet mooi passen, dit in combinatie met nieuwe stickers op mijn Litespeed (gisteren mooie wit/zwart op Bikemotion gezien) en nieuwe Campa groep (misschien wel 11 speed als de kerstbonus een beetje leuk uitvalt). Is dit goed zelf te doen of toch maar uitbesteden? Moet er namelijk wel topklas uitzien. Indien uitbesteden, waar en wat zijn ongeveer de kosten?
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Een slx is vrij dun en je moet goed weten waar je mee bezig bent. ik zou de vork opschuren en zwart spuiten. Minder werk en een stuk veiliger.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Is prima zelf te doen, kost alleen wel wat tijd, omdat je een poos aan 't schuren bent.
Sharkman 1 schreef:Een slx is vrij dun en je moet goed weten waar je mee bezig bent. ik zou de vork opschuren en zwart spuiten. Minder werk en een stuk veiliger.
Welke soort verf gebruiken?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Zwarte glimmende voorvork zal denk ik chic staan onder een Litespeed.
Livio Livius schreef:Amclassic-fan schreef:Zwarte glimmende voorvork zal denk ik chic staan onder een Litespeed.
Inderdaad. Misschien ook eens kijken naar een andere vork ipv schuren en opnieuw lakken. De SLX dan verkopen. Suggesties?
Alternatieven die echt strak zwart zijn, zijn er nauwelijks denk ik. Iig niet in de kwaliteitsklasse als je huidige vork. Als je het zelf niet aandurft, zou ik het uitbesteden. Een aantal experts is hier blijkbaar al voorhanden...
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Master B schreef:3t Funda Pro?
Ik vind een rechte vork niet staan op mijn Litespeed.
-
evertdehandsch
- Forum-lid
Die 3T zal kwalitatief even goed zijn als de SLX, maar qua looks verschillen deze veel te veel. Niet?
Het slanke uiterlijk van de SLX tegenover de aerodynamische look van de 3T zal een compleet andere uitstraling geven aan je fiets...
Het slanke uiterlijk van de SLX tegenover de aerodynamische look van de 3T zal een compleet andere uitstraling geven aan je fiets...
Nulla tenaci invia est via!
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
poets schreef:ouzo pro UL
even zwaar als de E90 slx en bomb proof
Zitten voor zover ik weet blauwe stickers op aan de bovenkant. Past niet bij wit/zwart stickers Litespeed.
Levert Reynolds nog wel vorken in 2009?