Spotrepair laten doen bij BCP. Kost weinig en je bent van je kras(sen) af.
www.specialpaintwork.nl
Wellicht zit er in Belgie ook een spuiter die dit voor je kan doen...
frame lakken of niet
japie carbon schreef:Ik snap niet waarom je niet poedercoat, voor 90 euro ben je klaar(met zandstralen) en kan je 10 jaar vooruit.
Dag Japie
Kan jij me een adresje geven waar ze voor 90 euro je frame poedercaoten en stralen?
Kunnen alle materialen overigens gezandstraalt worden (staal, carbon en aluminium)?
-
- Forum-lid HC
Natuurlijk KAN je het zandstralen, ik denk alleen dat het een beetje overbodig is. Carbon kan je ook niet poedercoaten, dit kan alleen met metalen die statisch geladen kunnen worden.
Ps sorry voor de late reactie, ik zie het topic pas nu weer. Als je me een pm stuurt zal ik het adres even opzoeken voor je.
Ps sorry voor de late reactie, ik zie het topic pas nu weer. Als je me een pm stuurt zal ik het adres even opzoeken voor je.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ik zeg dat het KAN aleen niet echt handig en niet noodzakelijk. Maar het carbon zal echt niet meteen verdwijnen. Hangt er ook een beetje vanaf waar je mee straalt
jsparie schreef:Dat denk ik ook. Niet voor niets wordt een carbon frame geschuurd voordat het gespoten wordt. Niet gezandstraald. Omdat dit langer duurt als je het zorgvuldig doet zal een carbon frame meestal ook wat duurder zijn.
+1
There can only BeOne.