geen pitstop, geen conti. Ik ga voor een echte tube.
Overigens is de knoop al even doorgehakt, ik leg er gewoon veloflex carbon tubes op

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
dmmdzm schreef:Zelf heb ik altijd met de cx gereden en vond dat deze altijd begonnen te glijden op nat wegdek. Nu heb ik mij laten vertellen dat je de Vittoria's beter een jaar kan laten liggen (rusten) voordat je ermee gaat rijden (dan is de kans op glijden minder).
Vermoed dat het met de sc niet anders is.
Zelf heb ik de Continental Sprinter op het oog. Schijnt een goede criterium band te zijn en loopt soepeler dan de Competition (echter kan ik dit niet persoonlijk bevestigen).
Dugast heeft het nadeel dat je deze moet behandelen met Aquasure om de levensduur te verlengen. Maar dit geeft geen garanties...
FMB's zijn al voorbehandeld en ken ik alleen uit de cross. Lijken me verder goede banden alleen weet ik niet hoe ze rollen.
Een andere optie zijn nog Challenge tubes.
Succes iig en geef je nog een update als je beslist en getest hebt?