geometrie Wilier Izoard passend?
-
marcels147
- Forum-lid
bedankt voor de reacties allemaal!!
Foosho je schrijft dat de drop wel meevalt gelet op mijn BBL. Is dat afhankelijk van m´n bbl of m´n bovenlichaam (of beide)?
Foosho je schrijft dat de drop wel meevalt gelet op mijn BBL. Is dat afhankelijk van m´n bbl of m´n bovenlichaam (of beide)?
-
marcels147
- Forum-lid
en hoe bepaal je dan de juiste drop? Of wordt dit voornamelijk gevormd door gevoel?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
marcels147
- Forum-lid
TS?
Heb de fiets inmiddels "gepast". Heb op de M en L gezeten. Allebei passen mij alhoewel ik wel even zal moeten wennen aan de drop in vergelijking met de Giant SCR 1. Ik hoor wel vaker dat je bij twijfel beter kunt gaan voor de kleinere maat. Is dit verstandig?
Heb de fiets inmiddels "gepast". Heb op de M en L gezeten. Allebei passen mij alhoewel ik wel even zal moeten wennen aan de drop in vergelijking met de Giant SCR 1. Ik hoor wel vaker dat je bij twijfel beter kunt gaan voor de kleinere maat. Is dit verstandig?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hoe kan je nu de voor jou benodigde informatie krijgen via over en weer typen op het forum.
Of je hebt vertrouwen in jet fietsenmaker en je koopt de maat die hij je aanmeet.
Of je hebt er geen (of onvoldoende) vertrouwen in en laat je ergens goed opmeten.
Nog veel succes verder.
Of je hebt vertrouwen in jet fietsenmaker en je koopt de maat die hij je aanmeet.
Of je hebt er geen (of onvoldoende) vertrouwen in en laat je ergens goed opmeten.
Nog veel succes verder.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
TS = topic starter
Wat is passen, met je handen bij de shifters kunnen en met je voeten bij de grond ofzo? Als je niet dieper wilt gaan zitten dan op je Giant dan kan die M gewoon nooit, zo simpel is 't gewoon. Als je wilt horen dat 't best kan moet je iemand anders zoeken, want ik ben een andere mening toe gedaan.
Wat is passen, met je handen bij de shifters kunnen en met je voeten bij de grond ofzo? Als je niet dieper wilt gaan zitten dan op je Giant dan kan die M gewoon nooit, zo simpel is 't gewoon. Als je wilt horen dat 't best kan moet je iemand anders zoeken, want ik ben een andere mening toe gedaan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Fatmodul schreef:Pfff, word jij er nu niet ontzettend moe van om maar overal een mening over te moeten ventileren?
Ow jij kan wel ergens 2,5 cm balhoofdbuis vandaan toveren? Mijn mening is gewoon op feiten gebaseerd en die zijn zoals ze zijn. Wat kom jij hier eigenlijk toevoegen in dit topic? Vrij jammer om enkel te komen zaniken terwijl je zelf totaal niet constructief bent. Net als Lcsmt die iedere gelegenheid als iemand iets negatiefs over mij zegt aangrijpt om er +1 onder te zetten. Waarschijnlijk gefrustreerd omdat ik z'n merk afgekraakt hebt...