De voorloper van deze.
Ook handig als je onderweg iemand uit een lawine moet graven
Zeker wel. Mijn Orlieb heeft toch diverse regenbuien van Biblische proporties meegemaakt, en de inhoud bleef steeds kurkdroog.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De voorloper van deze.
Zeker wel. Mijn Orlieb heeft toch diverse regenbuien van Biblische proporties meegemaakt, en de inhoud bleef steeds kurkdroog.
Ik heb de 12 + 3 l versie. Op zich ruim genoeg maar de ruimte is vrij smal, en de rugzijde/binnenkant van het vak loopt wat rond. Mijn 13” MacBook past net aan als ik nog wat kleding en eten mee neem naar mijn werk.rodiee schreef: ↑14 nov 2025 13:51Welk type met hoeveel inhoud heb je?Gravel-newbie schreef: ↑14 nov 2025 13:25 Hier ook een Deuter race air. Prima tas, maar ruimte is wat te smal. Je kan prima kleding en eten in de tas kwijt, maar als je dan ook nog een notebook o.i.d. kwijt wil is wel een dingetje.
Meen je dat echt? Jarenlang met zo'n ding laptop, schoenen, broek, shirt, overhemd, handdoek, lunch en toiletspullen in meegenomen. Paste prima. En waterdicht, en ondanks gewicht, zat ie best fijn voor een uurtje fietsen. Of had jij een kleiner type, want geen reedt inpassen, dat herken ik totaal niet.