Heb ze beide ontvangen en gepast ondertussen.
De Prime zit prima, niet zooo strak als ik verwacht had maar wel gewoon goed. Enige minpunt is hoe de pasvorm met de dunne fleece voering valt (wist niet dat er fleece in zat). Op mijn rug praktisch halverwege en voorzijde tot net over mijn navel ongeveer. Zal wel super warm zitten met een onderlaag + shirt en eventueel een windjack. Misschien een beetje te warm.
De Switch zit strak, vanwege de lycra compressie stof. Was de eerste keer wel een beetje worstelen om der in te komen. Bij de 3de keer ging het wat makkelijk. Alleen krijg een beetje cameltoe effect tussen mijn benen, waarschijnlijk omdat de stof nog stug is. Voelt wel goed aan voor de rest, alleen wennen aan de compressie en voornamelijk in m'n knieholte.
Had in een topic gelezen dat over compressie te betwisten valt of het nou echt nodig is of niet perse. Persoonlijke voorkeur meer dan. Ze zijn allebei goed, dus lastige keuze. Of moet eentje bewaren als kerst cadeautje voor mezelf en dan zeg ik wel dat het goedkoper was. Scheelt weer om 1 te bedenken

. Weet ook natuurlijk nog niet hoe fanatiek ik straks zal gaan rijden.