Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

spullen uit China

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 06 mei 2010 14:01

Er valt weinig meer toe te voegen. Het is jammer dat het gebeurd is.

Aan de andere kant, dit zijn droomprijzen. Je kunt mij niet wijs maken dat Garmin tegen deze bedragen die fietscomputers af kan leveren, aangezien dit hun nieuwste modellen zijn (Geen overjarige of refurbished model etc). Daarnaast is Western Union bijna synoniem voor oplichting. Zonder al te veel moeite had je hier achter kunnen komen. Een tikkeltje je eigen schuld dat je in een groot gapend gat bent gevallen.

Damn, een MICROSOFT muis. Bill Gates is everywhere.

sjouw
Forum-lid

sjouw 06 mei 2010 14:06

C. Zaballa schreef:En welke website zou dit dan wel mogen zijn? Dan is de rest ook gewaarschuwd.

http://wjshunji.en.alibaba.com/

er stonden eerst electronica spullen op nu niet meer

maar dat zag ik te laat , had toen al betaald

nagtie
Forum-lid

nagtie 06 mei 2010 14:43

okee..
die wjshunji dat zijn de 40 rovers denk ik??
het is een goedkope webs.com website. best slim die gasten hebben 980 euro verdiend.

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 06 mei 2010 14:53

sjouw schreef:[
Dus beste mensen om maar in Maxima termen te spreken ik ben een beetje dom geweest

En je hypotheek loopt bij DSB?

pfff
Forum-lid

pfff 06 mei 2010 15:00

Nou die Ms. Qian Zhou staat best verleidelijk op de foto, dat zal de doorslag wel hebben gegeven ;-)

red_vfr
Forum-lid

red_vfr 06 mei 2010 15:08

pfff schreef:Nou die Ms. Qian Zhou staat best verleidelijk op de foto, dat zal de doorslag wel hebben gegeven ;-)

Haha inderdaad, die zou ik ook direct al me geld sturen.

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 06 mei 2010 15:46

Op Alibaba staan trouwens ook leveranciers die wel betrouwbaar zijn, het probleem is je weet niet welke wel of niet betrouwbaar is.

Als je nu hier: http://shop.ebay.com/bikebicycle99/m.ht ... ksid=p4340

iets zou kopen dan heb je wat minder risiko omdat je al kan zien dat er meer dan 10.000 positieve beoordelingen zijn voor deze leverancier. Prijzen zijn nog steeds redelijk goedkoop (bv $199 voor 2 carbon tubevelgen) maar niet ongelofelijk.
Afbeelding

stefanofly
Forum-lid

stefanofly 06 mei 2010 18:47

Als ik jou was, zou ik een klacht indienen bij alibaba. Het werkt wel en ze zijn echt bereid om te bemiddelen.
Ik had een probleem gehad met een braziliaanze leverancier van slippers en toen contact opgenomen met alibaba, na veel email heb ik uiteindelijk nog mijn spullen binnen gekregen.
Kost niks om te proberen. Success.

http://resources.alibaba.com/trade_safe/complaint.html

p/s paypal is 100% beter, voor jou geval had je je geld terug kunnen krijgen.
Afbeelding

xytras
Forum-lid

xytras 06 mei 2010 20:55

ferry1982 schreef:zodra ik western union lees weet ik eigenlijk al dat het oplichters zijn.

Je kan je geld niet meer terughalen niks zeker

en als ik de bedragen zie is het te mooi om waar te zijn.

Idd western union is ALTIJD oplichterij! NOOIT mee werken dus beste fietsliefhebbers!

tiest
Forum-lid HC

tiest 06 mei 2010 21:41

Je hebt wel een redelijke plank voor je kop.

Alibaba is voor min 50% oplichterij.

Western Union is 99% oplichterij.

Prijzen die te mooi om waar t zijn = 100% online.

Kans dat dit goed ging is dus niet erg groot.

cornelli
Forum-lid

cornelli 06 mei 2010 22:58

Je kan ze nog altijd een mailbom sturen dat geeft een goed gevoel
NEOS

sjouw
Forum-lid

sjouw 07 mei 2010 16:31

Beste mensen bij deze wil ik reageren op alle antwoorden die ik heb gekregen betreffende mijn 1000 euro crash

Ik wil jullie even laten weten weten dat ik het wel behoorlijk KUT vindt maar ja live goes on

Ik ga hierbij uitleggen hoe ik er bij gekomen ben en geef antwoord op bepaalde quotes en daarmee is de kous wat mij betreft af

Ik ben via een tip van een forumlid op deze website gekomen, Ik ga geen namen noemen , en ben toen gaan kijken
http://shangding.en.alibaba.com/aboutus.html

Heb daarna enige informatie gevraagd zoals plaatjes ,tekeningen , etc etc moest me daarvoor wel registreren bij ALIBABA .com
zag ik geen probleem in
Heb daarna regelmatig email verkeer gehad met bovengenoemde website en heb zelfs een proforma invoice gehad voor wat frames

Ben toen een gaan rondkijken op de aliba site en gaan zoeken op b.v. Campagnolo en Garmin

Ik werd bedolven onder aanbiedingen en heb er een paar gemaild . Van alle kreeg ik ong. dezelfde prijs door als ik er b.v. 14 bestelde ( 10 stuks EDGE 500 en 4 stuks EDGE 705)
Ik vind het daarom een beetje raar als verteld wordt dat je achterdochtig moet gaan worden als je prijzen ziet die 25% van de winkelwaarde zijn
ten 1e weet iedereen dat als je , Ook in Nederland, 14 Garmins wil hebben je toch wel een stevige korting kan krijgen
En dat dit consumentenprijzen zijn waar toch nog wel het nodige op verdiend wordt
De frames die door diverse forumleden zijn besteld zijn ook gemiddeld 30% van de consumentenprijs in Nederland . dus dat kan niet de reden zijn om dingen te gaan bestellen

Het is voor mij ook niet de bedoeling om te gaan lopen zeiken maar wilde dit gewoon als waarschuwing aan andere mee geven

Ga wel het zgn klachten formulier van alibaba en de 40 rovers invullen dus we zien wel

IK ben ook niet gevallen voor de charmes van mevr Qian Zhou , Daar ben ik een beetje te oud voor .
Mijn hypotheek is niet bij de DSB

Ik heb nog steeds een baan een huis een auto en 3 fietsen in de garage staan en ben uitgezonderd van een beetje overgewicht gewoon gezond

Dus ik kom er wel overheen

Hopelijk heb ik jullie hiermee alle antwoorden kunnen geven

Plaats reactie