Probleem met de daadwerkelijke afstand is ondertussen ook opgelost. Wielomtrek stond nog op maat van mijn mtb..

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat grind ligt er altijd bij dat bruggetje. Ik vraag me wel eens af hoe een heel peloton daar ongeschonden doorheen komt.BMCSLX01 schreef:Nee zeker niet. Dat bruggetje werd me bijna teveel. Lag een boel zand en grind in het midden van de weg. Daar gleed ik even met een leuke 2-wheel drift doorheen
Ik zit me inderdaad elk jaar weer af te vragen waarom dat niet weggehaald wordt. Misschien volgend jaar zelf maar even doenjandoedel schreef:Dat grind ligt er altijd bij dat bruggetje. Ik vraag me wel eens af hoe een heel peloton daar ongeschonden doorheen komt.BMCSLX01 schreef:Nee zeker niet. Dat bruggetje werd me bijna teveel. Lag een boel zand en grind in het midden van de weg. Daar gleed ik even met een leuke 2-wheel drift doorheen