Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Ervaring met SPÉCIALITÉS T.A.?

GoldenRatio
Forum-lid

GoldenRatio 16 dec 2013 22:52

Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.

Verder zou ik als ik een hoogwaardige groep had als Chorus/Record of Super Record ook niet kiezen voor een budget merk als BBB.

JoostG
Forum-lid

JoostG 17 dec 2013 08:31

GoldenRatio schreef:Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.

Verder zou ik als ik een hoogwaardige groep had als Chorus/Record of Super Record ook niet kiezen voor een budget merk als BBB.
Daar heb je een goed punt. Ik denk dat jouw oplossing de beste is. Ben je van plan op korte termijn te sleutelen aan je fiets?
Ik heb hier in Hsum ook de lokale FM gevraagd of hij een oplossing heeft.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 17 dec 2013 08:58

Ik gebruik TISO als reserveboutjes en die zijn prima. Te bestellen via nanobikeparts op eBay.

Met TA heb ik ook zeer goede ervaringen, zo ook met Stronglight.

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 17 dec 2013 20:04

GoldenRatio schreef:Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.

Ik heb mijzelf voorgenomen om nooit meer iets van BBB bekopen. Hoe ze doen weet ik niet, maar ze krijgen het iedere keer weer voor elkaar om troep te maken. :twisted:
Afbeelding

Monza36
Forum-lid

Gebruikersavatar Monza36 18 dec 2013 13:07

loos schreef:

Ik heb mijzelf voorgenomen om nooit meer iets van BBB bekopen. Hoe ze doen weet ik niet, maar ze krijgen het iedere keer weer voor elkaar om troep te maken. :twisted:

Misschien val je dan niet onder de doelgroep van BBB... wellicht de iets minder kritische wielrenner of het budget technisch aspect speelt hierin een rol...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

innuendo
Forum-lid
Contact

innuendo 20 dec 2013 09:17

Altijd TA Specialites gehad op mij cyclocrosser, weet naam niet zeker mee, Alize of Alice.. maar hoe dan ook. Prima kwaliteit, veel te verduren gehad maar nooit geen problemen mee gehad.

Plaats reactie