Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.
Verder zou ik als ik een hoogwaardige groep had als Chorus/Record of Super Record ook niet kiezen voor een budget merk als BBB.
Ervaring met SPÉCIALITÉS T.A.?
-
- Forum-lid
Daar heb je een goed punt. Ik denk dat jouw oplossing de beste is. Ben je van plan op korte termijn te sleutelen aan je fiets?GoldenRatio schreef:Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.
Verder zou ik als ik een hoogwaardige groep had als Chorus/Record of Super Record ook niet kiezen voor een budget merk als BBB.
Ik heb hier in Hsum ook de lokale FM gevraagd of hij een oplossing heeft.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik gebruik TISO als reserveboutjes en die zijn prima. Te bestellen via nanobikeparts op eBay.
Met TA heb ik ook zeer goede ervaringen, zo ook met Stronglight.
Met TA heb ik ook zeer goede ervaringen, zo ook met Stronglight.
Ik heb mijzelf voorgenomen om nooit meer iets van BBB bekopen. Hoe ze doen weet ik niet, maar ze krijgen het iedere keer weer voor elkaar om troep te maken.GoldenRatio schreef:Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.

loos schreef:Ik heb mijzelf voorgenomen om nooit meer iets van BBB bekopen. Hoe ze doen weet ik niet, maar ze krijgen het iedere keer weer voor elkaar om troep te maken.GoldenRatio schreef:Die BBB boutjes hebben hele slechte recensies. Breken waar je bij staat.
Misschien val je dan niet onder de doelgroep van BBB... wellicht de iets minder kritische wielrenner of het budget technisch aspect speelt hierin een rol...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Altijd TA Specialites gehad op mij cyclocrosser, weet naam niet zeker mee, Alize of Alice.. maar hoe dan ook. Prima kwaliteit, veel te verduren gehad maar nooit geen problemen mee gehad.