Ik heb er in 2006 een fiets gekocht. De levertijd was ongeveer 5 weken, zoals netjes aangegeven. De montage van de fiets was wel bedroevend. De stuurpen stond omhoog, zadelpen niet gesmeerd. En de afstelling was niet conform ik opgemeten was.
Dat was voor mij ook een reden om bij het kopen van een nieuwe fiets vorig jaar, even niet meer bij Rose langs te gaan.
Ervaring levertermijn Rose Versand
-
- Forum-lid
vandaag mijn nieuwe pedalen binnen.................... Doordat ze niet op voorraad waren, waar ik netjes over ben gemaild, en het weekend, incl. Koninginnedag, er tussen zat heeft het een paar dagen langer geduurd. Al met al netjes gecommuniceerd en op tijd geleverd. Ik ben alweer aan het kijken bij Rose.........What's next ? 

oldtimer
woensdag 27 april een fiets besteld.
maandag 2 mei bevestiging gekregen en betaal instructies ontvangen
verwachtte leverdatum is 14 juni.
Ik hoop dat ze het iets sneller voor elkaar krijgen.
maandag 2 mei bevestiging gekregen en betaal instructies ontvangen
verwachtte leverdatum is 14 juni.
Ik hoop dat ze het iets sneller voor elkaar krijgen.
Live fast; die young. mijn blog
Ah, ik heb mijn nieuw kader (garantiegeval) ook besteld op 27 april en heb vandaag te horen gekregen dat hij 9 juni gereed zou zijn.
Ik was eerst teleurgesteld, maar ik zie nu dat ik nog niet te klagen heb. Het zou bij Rose enorm druk zijn op 't moment.
En ik hoop hetzelfde als rob 74
Ik was eerst teleurgesteld, maar ik zie nu dat ik nog niet te klagen heb. Het zou bij Rose enorm druk zijn op 't moment.
En ik hoop hetzelfde als rob 74

Inmiddels is de fiets binnen. Verwachtte levertermijn was 14 juni. Vrijdag 10 juni stond de postbode op de stoep. Niet dat ik thuis was ofzo
Ik heb gisteren de fiets opgehaald op het postkantoor. zie oo topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 91#p653791" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb gisteren de fiets opgehaald op het postkantoor. zie oo topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 91#p653791" onclick="window.open(this.href);return false;
Live fast; die young. mijn blog
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat was bij mij ook al zo, het duurde twee weken langer dan gepland. Van 2 april tot 18 mei, dat duurde me eigenlijk wel echt te lang. Maar ze hebben ook moeite met de aanlevering van bepaalde onderdelen. Hierdoor moest ik bijvoorbeeld ook andere zadelpen en stuurpen nemen. Maar dat verschilde niet zo veel.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!