Mijn naam is Yannick, 22 jaar en student aan de Haagse Hogeschool - Industrieel Product Ontwerpen (IPO).
Ik ben momenteel aan het afstuderen bij een "bekend" fietsbedrijf. (excuses, maar ze hebben liever niet dat ik de naam noem)
Hier heb een afstudeerproject waarbij ik gedurende zes maanden een leuk product mag gaan ontwikkelen.
Uiteraard kom ik dan ook bij een gebruikersonderzoek.
Er zijn hier binnen het bedrijf ontzettend veel fietsers (uiteraard) , maar ik kon het niet voorbij laten gaan om ook online te zoeken en vragen.
Ik kreeg dit forum door van een collega, die hier ook het één en ander geplaatst heeft tijdens zijn afstudeerproject.
Nu wil ik dus graag binnenkort een enquête plaatsen, maar heb daar mijn twijfels over.
Namelijk...
Na wat zoekwerk op dit forum zie ik dat er veel leden zijn die het niet eens zijn met het plaatsen van enquêtes,
zeker voor nieuwe leden en/of leden die dus alleen "even die enquête droppen".
Ook in verband met de "slechte" kwaliteit van sommige enquêtes.
Nu wil ik alles behalve mensen lastig vallen met vervelende verhaaltjes en ergernissen in hun geliefde forum.
In de forum regels kon ik zo 1, 2, 3 (nog) niets zien waardoor het niet zou mogen.
Zoals je ziet is dit wel mijn aller eerste post.
Dus wil ik het voor de zekerheid even hier vragen.
Hebben jullie bezwaar als ik hier een enquête post, die taalkundig zo correct mogelijk is en van belang is voor het ontwikkelen van het product?
Uiteraard wil ik jullie wel op de hoogte houden van het uiteindelijke idee/concept/product zolang ik daar toestemming voor krijg.
Om jullie verder even toe te lichten;
Momenteel bestaat de enquête uit zo'n 20 vragen. (voor verandering vatbaar)
Het betreft vragen over het gebruik, wensen, verwachtingen en ergernissen van smartphone houders voor op de fiets.
Het zijn geen extreem uitgebreide vragen, maar allemaal van belang voor de keuze's die ik ga/moet maken.
Als ik deze enquête (mag) plaatsen, waar zou ik deze (gezien het onderwerp) het best kunnen plaatsen?
Ik zat zelf te denken aan het "fietscomputers" sub-forum. Lijkt mij het meest passend.
Graag jullie mening hierover.
Mij vertellen dat ik mag/moet ophoepelen mag ook, ik sta voor alles open en ben hier te gast.
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Groetjes,
Yannick