Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Michael Boogerd bij NOS

Arjan
Forum-lid

Gebruikersavatar Arjan 25 feb 2012 22:17

Voor mij is Maarten Ducrot een meer dan uitstekend commentator, ik geniet van zijn uitspraken, de emotie en mataforen die hij gebruikt.
Herbert Dijkstra is ook prima, dat is ook gewoon een vakman.
Van het commentaar wat Boogerd heeft gegeven tijdens sommige etappes in de Tour ben ik nu niet echt van onder de indruk, om eerlijk te zijn vond ik het gewoon ronduit saai.
Maar goed, iedereen moet het leren dus laat ik hem maar het voordeel van de twijfel geven. Maar hopelijk gaan ze niet met drie man sterk commentaar geven. twee is meer dan genoeg.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 26 feb 2012 10:22

Toch knap hoe een positief nieuwsbericht door een aantal mensen weer direct wordt aangegrepen om hun stokpaardjes over de NOS en Sporza te berijden......
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

eelcoz

eelcoz 26 feb 2012 10:25

daniel1975 schreef:Toch knap hoe een positief nieuwsbericht door een aantal mensen weer direct wordt aangegrepen om hun stokpaardjes over de NOS en Sporza te berijden......
Ik zal pas rusten als niemand meer naar die lapzwansen van de NOS kijkt/luistert.... :lol: :lol: :lol:

puritein1
Forum-lid

puritein1 26 feb 2012 10:38

Heerlijk om na een ochtendje zelf trappen op de bank in slaap te vallen onder het genot van het gezwets van Ducrot en Dijkstra. ;)
Het nieuwe wielrennen , stoempen, krom op de fiets zitten, Flandriens en al wat nog meer.....Je moet het zien als vaste waarden in het wielrenleven!!
Ik hoop toch echt dat Dijkstra gaat blijven !! Het afgelopen jaar ging het in mijn ogen prima met zijn drieen.
Lekker nelen met het duo dubbel D en dan tegen de finale komt Boogie met de laatste info.....

8-) 8-)
Lekker peddelen jonguhh!!

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 26 feb 2012 10:42

daniel1975 schreef:Toch knap hoe een positief nieuwsbericht door een aantal mensen weer direct wordt aangegrepen om hun stokpaardjes over de NOS en Sporza te berijden......
Zie dit topic voor nog zo'n actie... :roll:

eelcoz

eelcoz 26 feb 2012 10:53

Omdat Daniel het graag wil, zal ik ook nog even serieus reageren.;) Boogerd heeft meer verstand van het hedendaagse profwielrennen dan D&D bij elkaar, dus wat dat betreft is het zeer positief dat hij bij de NOS aan de slag gaat. Hij heeft ook (droge) humor, in tegenstelling tot die andere twee. Dus ja, goed plan wat mij betreft.

spook
Forum-lid

spook 26 feb 2012 17:39

Hoe zeker is het eigenlijk dat hij Dijkstra gaat vervangen, en niet Ducrot?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

roy
Forum-lid

roy 27 feb 2012 21:21

spook schreef:Hoe zeker is het eigenlijk dat hij Dijkstra gaat vervangen, en niet Ducrot?
In het nieuwsbericht staat: "Boogerd werkt dan veelal naast die andere NOS-wielerdeskundige, Maarten Ducrot."

Dus ik neem dan aan hij dan wel meer samen zal werken met alleen Ducrot.

Nu ik het hier zo citeer zie ik pas dat er staat: "....die andere..." Klinkt toch enigszins denigrerend ten opzichte van Ducrot :D

Focus
Forum-lid
Contact

Focus 27 feb 2012 21:33

Maarten Ducrot was vandag te gast bij Frits Spits op radio2 en vertelde dat hij met Mart Smeets dit jaar voor NOS de wielerwedstrijden verslaat en dat Michael Boogerd erbij komt omdat Machael's gastoptredens succesvol waren. De reden dat er een derde presentator bijkomt is dat de uitzendingen steeds langer worden en dat het voor twee presentatoren moeilijk is om zo lang scherp te blijven gaf hij aan.

campa_staal
Forum-lid

campa_staal 28 feb 2012 08:43

Sorry dat ik het zeg. Maar wanneer ik naar de NOS kijk (wat al zelden gebeurd) hoor ik steeds flaters en gepraat over dingen die er eigenlijk helemaal niet toe doen.
Als je naar sporza kijkt. (met bv vannieuwkerke en de cauwer of schotte en de cauwer) dan lukt dat perfect met 2. Toegegeven Michel Wuyts zit er steeds vaker naast. Misschien raken zijn ogen al wat verouderd

Plaats reactie