ik ga nu maar terug naar windows XP
Dus mijn Windows7 PC Dual boot maken en XP er bij opzetten.
Zal me wel weer een ruime dag werk kosten! Thanks Tacx!!
Testen is ook een vak!
Tacx TTS 3.0
-
edwinschroten
- Forum-lid
Bij mij werkt het goed, maar alleen de virtual reality werkt niet en dan start het programma steeds opnieuw op. Mijn dvd's van de Tourmalet en Amstel Gold werken allemaal prima en ook het trainen met Rabobank gaat prima.
Edwin van de Velde
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ik heb me gisteren weer eens ge-ergerd aan TTS, heb ik net een uur Lombardije zitten fietsen valt dat ding weer uit waarbij de enige mogelijkheid tot reset is de applicatie afsluiten. Dus ben ik mijn data weer kwijt.

Heb vorige week tts 3.0 geïnstalleerd. start sneller op dan 2, maar virtual reality doet het nog steeds niet, maar dat gebruik ik toch niet.. dus daar zit ik niet mee. De 2 nieuwe RLV's zijn een leuke toeveoging. De rest van de RLV werken allemaal goed.
Do or Do not.. There is no try
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Je kan beide pakketten toch naast elkaar draaien. TTS 3.0 voor RLV en de VR software voor de enkele keer dat je die draait.
Vanmorgen voor de gein zo'n parcours (met stuur) gedaan en voegt trainingstechnisch weinig tot niets toe, maar voor de afwisseling grappig.
Hoe bevalt overigens het "rijden met" ?
Vanmorgen voor de gein zo'n parcours (met stuur) gedaan en voegt trainingstechnisch weinig tot niets toe, maar voor de afwisseling grappig.
Hoe bevalt overigens het "rijden met" ?
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
wilcoelskamp
- Forum-lid
Kun je TTS 3.0 naast TTS 2.05 draaien? Of moet je TTS 2.05 wissen en dan TTS 3.0 installeren?
In mijn ogen heeft TTS 3.0 alleen het voordeel dat het sneller op start in vergelijking tot TTS 2.05.
In mijn ogen heeft TTS 3.0 alleen het voordeel dat het sneller op start in vergelijking tot TTS 2.05.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
edwinschroten
- Forum-lid
je kunt beiden naast elkaar draaien.
Ik prefereer toch de 3.01 ondanks de fouten die er nog inzitten.
Wel heb ik mijn PC nu dual boot gemaakt en merk gewoon dat TTS onder XP stabieler is dan onder Windows 7 (64 bit)
Dus mocht iemand nog problemen hebben onder 7: Maak je PC dual boot!!
Ik prefereer toch de 3.01 ondanks de fouten die er nog inzitten.
Wel heb ik mijn PC nu dual boot gemaakt en merk gewoon dat TTS onder XP stabieler is dan onder Windows 7 (64 bit)
Dus mocht iemand nog problemen hebben onder 7: Maak je PC dual boot!!