Powerbreathe
Als de resultaten gepubliceerd mogen worden heb ik er zeker belangstelling voor. Hoewel ik er zeker van ben dat ik het apparaat niet ga gebruiken heb ik zeker belangstelling voor de fysiologie en zoals je weet ook voor de cijfertjes
En daarbij vertrouw ik de resultaten van een fietsenthousiast meer dan wat vage Australische artsen.....Ben benieuwd.

Quote: Origineel geplaatst door 53x11 op 24 Mei 2006
Ik deel je scepsis, vooral vanwege de relatief korte duur van de prikkel. Momenteel voeren 2 studenten van mij een onderzoek uit bij een selecte groep topsporters die dit apparaat volgens "fabrieksaanwijzingen" gebruiken.
Waar werk je dan?
Ik deel je scepsis, vooral vanwege de relatief korte duur van de prikkel. Momenteel voeren 2 studenten van mij een onderzoek uit bij een selecte groep topsporters die dit apparaat volgens "fabrieksaanwijzingen" gebruiken.
Waar werk je dan?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
Als je het toch over aanpassing van het inhaleer "probleem" wilt hebben kun je ook hier even kijken. Dit is wel een bewezen verbetering van de ademhalingscapasiteit.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 24 Mei 2006
Waar werk je dan?
AiO/promovendus bewegingswetenschappen (VU/A'dam)
Waar werk je dan?
AiO/promovendus bewegingswetenschappen (VU/A'dam)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
kunnen we niet bij jou terecht voor een inspanningstest? Misschien tegen een gereduceert tarief, lijkt me ook nog wel grappig om eens aan een één of ander onderzoek mee te werken. Heb zelf bijvoorbeeld enorme platvoeten waardoor al m'n botten in m'n benen scheef staan, misschien interessant studie object?
Regelmatig zijn er proefpersonen nodig voor onderzoeken naar maximale inspanningen op de fiets. Als dat weer het geval is, dan wil ik wel een oproepje plaatsen hier.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?