Als alles goed gaat met het geplande reisje met de sportschool,en mijn eigen zaak dan gaat er kleding besteld worden !
In day geval laat ik natuurlijk weten hoe het e.a. afgehandeld wordt en hoe de kwaliteit mijn bevalt e.d.
thanx
Primal Wear
Quoten: Origineel geplaatst door Spinningfreak op 19 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Alexzbc op 19 Oktober 2006
Tjeempie, gaat dat altijd zo hier?
Ik dacht gewoon een bijdrage te leveren aan dit furum.
Sinds kort is Primal Wear gevestigd in Assen en daar wordt dus ook de kleding van Force gemaakt.
Geen idee of de designer van Primal Wear en Force dezelfde is, maar als je de kleding van de Bushbikers ziet zou dat maar zo eens kunnen, vandaar de link naar de site van die MTB vereniging.
En de naam Voors Design, waar Force gemaakt wordt, heb ik niet eens genoemd!
Excuses,
Spam is gewoon irritant op een forum en soms ben je dan misschien een beetje 'over eager' als je denkt Spam te zien. Laat je dus niet weerhouden door deze 'valse start'.
Je heb het toch weer voor mekaar, die komt hier nooit meer terug!
Quoten: Origineel geplaatst door Alexzbc op 19 Oktober 2006
Tjeempie, gaat dat altijd zo hier?
Ik dacht gewoon een bijdrage te leveren aan dit furum.
Sinds kort is Primal Wear gevestigd in Assen en daar wordt dus ook de kleding van Force gemaakt.
Geen idee of de designer van Primal Wear en Force dezelfde is, maar als je de kleding van de Bushbikers ziet zou dat maar zo eens kunnen, vandaar de link naar de site van die MTB vereniging.
En de naam Voors Design, waar Force gemaakt wordt, heb ik niet eens genoemd!
Excuses,
Spam is gewoon irritant op een forum en soms ben je dan misschien een beetje 'over eager' als je denkt Spam te zien. Laat je dus niet weerhouden door deze 'valse start'.
Je heb het toch weer voor mekaar, die komt hier nooit meer terug!
kiekeboe
Ik zag dat het damesteam van Therme ook in Primal Wear rijdt!
http://www.thermewielerploeg.nl/www/
http://www.thermewielerploeg.nl/www/
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 18 Oktober 2006
En ja? Sleen? En in profiel staat Emmen? Dus..
Sleen, ligt op steenworp afstand van Emmen. Prachtig rustig klein dorpje waar ook jaarlijks een wielerronde word gehouden.
ow trouwens.. voor degene uit Emmen: Dag dorpgenoot
En ja? Sleen? En in profiel staat Emmen? Dus..
Sleen, ligt op steenworp afstand van Emmen. Prachtig rustig klein dorpje waar ook jaarlijks een wielerronde word gehouden.
ow trouwens.. voor degene uit Emmen: Dag dorpgenoot