Opbouw Batavus Champion Fixer
[quote="GastheerG"]tering wat een geil fietsje![/quote]
Dat kan ook alleen maar uit een Rotterdammer komen...
Moet alleen even op zoek naar een zadel zoals hier afgebeeld (heb nog niet echt hard gezocht) en het stuur, dit is een Soma Noah's Arc (alleen die naam al) maar daar heb ik nog geen dealer voor kunnen vinden.
De grips zijn van Oury.

Dat kan ook alleen maar uit een Rotterdammer komen...
Moet alleen even op zoek naar een zadel zoals hier afgebeeld (heb nog niet echt hard gezocht) en het stuur, dit is een Soma Noah's Arc (alleen die naam al) maar daar heb ik nog geen dealer voor kunnen vinden.
De grips zijn van Oury.

"Try not. Do or do not......there is no try"
-
bianchisl3
- Forum-lid
Zo dan! Erg mooi Serge!
De B2520AA, die ronde Soma is niet te vinden hier en deze komt aardig in de buurt, gewoon flat bar met een lichte buiging in gepolijst alloy.
Die Oury's schijnen het inderdaad helemaal te zijn, ik heb er dan ook een aantal voor de voorraad besteld.
Die Oury's schijnen het inderdaad helemaal te zijn, ik heb er dan ook een aantal voor de voorraad besteld.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
bianchisl3
- Forum-lid
Lange levertijden of valt dat mee?
-
bianchisl3
- Forum-lid
Van mijn Batavus fixer heeft nog geen 'en-nu-is-tie-helemaal-af-foto' gestaan. De fiets heeft ook een tijdje op zolder gestaan omdat ik wat andere projectjes had en maar niet tegen de juiste wielen aanliep. Uiteindelijk bleken er op diezelfde zolder nog een paar baanwielen te staan en met hulp van andromeda de kettinglijn goed gekregen zodat de fiets vandaag zijn eerste echte rit er op heeft zitten.
Vergeleken met mijn 'harde' Pina Paris waar ik gisteren 100km op gereden heb is dit een super comfortabele fiets. Lekker zacht staal, heerlijk.

Vergeleken met mijn 'harde' Pina Paris waar ik gisteren 100km op gereden heb is dit een super comfortabele fiets. Lekker zacht staal, heerlijk.

Ik ben een beetje laat.... maar ik wilde toch even melden dat ik het een mooie fixie vind!! prachtig!
Evan een vraag aan : BianchiSL3
Waar hebt u die blauwe stickers/folie vandaan? Ik ben namelijk nog op zoek naar rode plak folie/stickers om over mijn fixie te plakken op dezelfde manier zoals u het ook hebt gedaan.
Alvast bedankt,
groeten C9
Evan een vraag aan : BianchiSL3
Waar hebt u die blauwe stickers/folie vandaan? Ik ben namelijk nog op zoek naar rode plak folie/stickers om over mijn fixie te plakken op dezelfde manier zoals u het ook hebt gedaan.
Alvast bedankt,
groeten C9
Cannondale Caad 10