[quote="BianchiSL3"] Misschien deze week klaar, [/quote]
En??
Opbouw Batavus Champion Fixer
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="snELS"][quote="BianchiSL3"] Misschien deze week klaar, [/quote]
En??[/quote]
Net opgehaald! Snel even een foto gemaakt van het frame en ook nog even de proefdrukjes er op geplakt. Verder even geen tijd meer want ik stap vanmiddag in de auto voor een weekje skien. Na de vakantie weer verder! Ik zal indien mogelijk vanuit een Frans internet-cafe het forum volgen.

En??[/quote]
Net opgehaald! Snel even een foto gemaakt van het frame en ook nog even de proefdrukjes er op geplakt. Verder even geen tijd meer want ik stap vanmiddag in de auto voor een weekje skien. Na de vakantie weer verder! Ik zal indien mogelijk vanuit een Frans internet-cafe het forum volgen.

[quote="tse"]Komt er bovenop de stickers nog een laagje blanke lak (om het helemaal af te maken...)??
[/quote]
Het is een poedercoatinglaag, ik weet niet of het dan wel hecht.
En als je het echt van plan bent gebruik dan geen goedkope blanke lak , dat heb ik ook eens gebruikt en dat gaat na een tijdje loslaten , zelfs als je het nauwkeurig aanbrengt. En dan ben je best ver van huis want dan moet alles overnieuw.
Maar ik ben het er zeker mee eens dat een goede blanke lak-laag de puntjes op de i zet.
Grtz.
Rubenio
[/quote]
Het is een poedercoatinglaag, ik weet niet of het dan wel hecht.
En als je het echt van plan bent gebruik dan geen goedkope blanke lak , dat heb ik ook eens gebruikt en dat gaat na een tijdje loslaten , zelfs als je het nauwkeurig aanbrengt. En dan ben je best ver van huis want dan moet alles overnieuw.
Maar ik ben het er zeker mee eens dat een goede blanke lak-laag de puntjes op de i zet.
Grtz.
Rubenio
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="tse"]Komt er bovenop de stickers nog een laagje blanke lak (om het helemaal af te maken...)??
[/quote]
Nee, geen blanke lak. Het moet een Low-Budget project blijven.
Na een weekje wintersport vandaag weer wat verder. Net de trapas gemonteerd, was nogal lastig. Uiteindelijk heb ik het BSA draad verder op gesneden om de trapas er goed in te krijgen.
De stickers zitten er nu ook op.
Denken jullie dat ik voldoende speelruimte heb om de ketting op de juiste lengte te krijgen? (3e foto)

[/quote]
Nee, geen blanke lak. Het moet een Low-Budget project blijven.
Na een weekje wintersport vandaag weer wat verder. Net de trapas gemonteerd, was nogal lastig. Uiteindelijk heb ik het BSA draad verder op gesneden om de trapas er goed in te krijgen.
De stickers zitten er nu ook op.
Denken jullie dat ik voldoende speelruimte heb om de ketting op de juiste lengte te krijgen? (3e foto)

[quote="BianchiSL3"][quote="tse"]Komt er bovenop de stickers nog een laagje blanke lak (om het helemaal af te maken...)??
[/quote]
[/quote]
Meer dan voldoende
Ziet er goed uit hoor , mooi project dit!
Grtz.
Rubenio
[/quote]
[/quote] Meer dan voldoende
Ziet er goed uit hoor , mooi project dit!
Grtz.
Rubenio
Nog even iets over die poedercoatinglaag en de montage in de achterpatten :
Denk eraan dat bij het vastzetten van de bouten de poedercoatinglaag vrij gevoelig is. Dus bij op verschillende punten vastzetten kan leiden tot afbrokkeling van de poedercaoting laag.
Denk eraan dat bij het vastzetten van de bouten de poedercoatinglaag vrij gevoelig is. Dus bij op verschillende punten vastzetten kan leiden tot afbrokkeling van de poedercaoting laag.
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="rubenio"]Nog even iets over die poedercoatinglaag en de montage in de achterpatten :
Denk eraan dat bij het vastzetten van de bouten de poedercoatinglaag vrij gevoelig is. [/quote]
Al gemerkt... Bij het vastzetten van de trapas een stukje lak er af gestoten. Gelukkig nog een potje Revell modelbouw verf in Ral 9010 
Denk eraan dat bij het vastzetten van de bouten de poedercoatinglaag vrij gevoelig is. [/quote]