Dank je tijdrijder,
Echter krijg ik van mijn verzekering alleen een officiele podoloog vergoed en daar valt hij helaas niet onder.
wigjes om je schoenen scheef te zetten
-
- Forum-lid
@Frits
Een erkend podoloog vinden die echt iets van fietsen weet is ook niet zo makkelijk... Deze (en andere 'bikefitters') is wel erkend fysiotherapeut, dus een deel van je consult (ik meen ca 50e) kun je declareren. Houd je nog ca 100e over die je zelf moet betalen.
Een erkend podoloog vinden die echt iets van fietsen weet is ook niet zo makkelijk... Deze (en andere 'bikefitters') is wel erkend fysiotherapeut, dus een deel van je consult (ik meen ca 50e) kun je declareren. Houd je nog ca 100e over die je zelf moet betalen.
@tijdrijder, bedankt voor het meedenken. Ik heb net vandaag een afspraak gemaakt met mijn huisarts. Als ik een verwijzing krijg kan ik blijkbaar ook terecht bij een Orthopedist. Dus ik hoop aankomende week dan terecht te kunnen bij Schrijver in Utrecht.
Overigens heb ik afgelopen weekend met wat ringetjes tussen mijn plaatjes gereden en ik merk wel wat verschil, maar het is bij lange na niet genoeg om lekker door te kunnen fietsen.
Overigens heb ik afgelopen weekend met wat ringetjes tussen mijn plaatjes gereden en ik merk wel wat verschil, maar het is bij lange na niet genoeg om lekker door te kunnen fietsen.
Cinelli Pro Estrada, Campa Centaur carbon compact, 3x Alpe d'HuZes 2011