Zelf heb ik een paar Lemond 'wedges' zoals op deze website te koop: http://www.universalcycles.com/shopping ... hp?id=5815
Ik gebruik ze om mijn schoenen een paar graden om de lengte as te kantelen. Voelt een stuk beter! Volgens mij verkoopt Specialized ook dit soort hulpmiddelen.
plaatjes tussen schoen en pedaalplaatje voor verschil in beenlengte
Ik zou me geen zorgen maken als het verschil tussen de 5 - 7 mm is. Zelf ben ik ook bij lucas geweest en gelijk die plaatjes weggehaald. Als je problemen hebt dan ligt dit vaak aan de afstelling van de fiets.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik heb een plaat kunststof gehaald bij een hobbywinkel. Je hebt verschillende diktes, 1 mm, 1,5 mm enz.
Ik heb 1 mm genomen, de plaatjes uitgesneden volgens het model van mijn Look-plaatje en ze aan elkaar gelijmd.
Bij mij gaat het om 3 mm. Als je meer vehoging nodig hebt, moet je waarschijnlijk ook op zoek naar langere schroeven, maar die kun je in een dhz-zaak of ijzerwarenwinkel wel vinden.
Overigens al die antwoorden over wel of niet doen. Je moet het gewoon proberen, bij mij helpt het.
Ik heb 1 mm genomen, de plaatjes uitgesneden volgens het model van mijn Look-plaatje en ze aan elkaar gelijmd.
Bij mij gaat het om 3 mm. Als je meer vehoging nodig hebt, moet je waarschijnlijk ook op zoek naar langere schroeven, maar die kun je in een dhz-zaak of ijzerwarenwinkel wel vinden.
Overigens al die antwoorden over wel of niet doen. Je moet het gewoon proberen, bij mij helpt het.
prj