Ik ben drie jaar terug eens binnen gelopen bij Van Tuyl. Ik kan je melden dat vergelijkbare frames (ik ging voor alu met carbon voorvork) bij Van Tuyl bijna 2 keer zo duur was als een Trek. Ik ben toen voor de Trek 2000 gegaan.
Verder sluit ik mij aan bij de gemene deler van de bovenstaande adviezen. Kies vooral een fiets die je mooi vind! Ook is van belang dat de geometrie goed bij je past. Dat laatste is voor veel fietsen in deze klasse niet zo verschillend, en met de afmontage kun je veel regelen.
Welke van de drie?
-
marcelweeda
- Forum-lid
Ik zou eerder een beetje ebay in de gaten houden. Onlangs is er nog een demo scott cr1 met sram red group, fulcrum zero en nog veel meer top onderdelen voorbij gekomen voor 1990,-!!. Zo staan er nog veel meer leuke fietsen die voor achterlijke prijzen verkocht worden.
-
wili-ier67
- Forum-lid
Persoonlijk zou ik gaan voor de Cannondale, zeker zoals eerder beschreven geen vergane glorie ! Het zijn goede en keurig afgewerkte fietsen (net zoals de andere 2 waarschijnlijk) maar je vroeg om een persoonlijke voorkeur dus krijg je deze van mij. Ik heb 8 jaar lang een Cannondale R600Triple gereden en heb er veel plezier van gehad. Maar..........probeer ze alle 3 en maak je eigen keuze op gevoel en rij-eigenschappen. Laat wel een fiets goed aanmeten dit is zeker erg belangrijk. Ik zou niet zo maar via Internet een "goedkope" fiets aanschaffen.
Wilier Izoard 2009
jagen als de brandweer !
jagen als de brandweer !
Allemaal prima fietsen, een miskoop zul je niet snel doen.
Je moet de keuze af laten hangen a: wat vind je mooi, b: wat voor geometrie vind je prettig c; waar ga je de fiets voor gebruiken.
Je moet de keuze af laten hangen a: wat vind je mooi, b: wat voor geometrie vind je prettig c; waar ga je de fiets voor gebruiken.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.