iemand ervaring met body2bike
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Volgens hun site:
bikefit voor 1 fiets: 125 euro
Dit is inclusief: - volledige lichaamsanalyse
- bikefit met live videobeelden
- een fietsnazicht(exclusief onderdelen)
- advies over oefeningen die lichamelijke problemen oplossen
tweede fiets (tijdritfiets, mountainbike, ... ): 35 Euro
Trainingsfiets (in dezelfde maat als je eerste fiets): gratis
bikefit voor 1 fiets: 125 euro
Dit is inclusief: - volledige lichaamsanalyse
- bikefit met live videobeelden
- een fietsnazicht(exclusief onderdelen)
- advies over oefeningen die lichamelijke problemen oplossen
tweede fiets (tijdritfiets, mountainbike, ... ): 35 Euro
Trainingsfiets (in dezelfde maat als je eerste fiets): gratis
hey bosna,
Int begin van het jaar ben ik bij Henk en zijn vrouw Robin geweest met mijn nieuw machien en trainingfiets voor een volledige meting. Kort en bondig, het was heeeel leerrijk en toch wel wat aanpassingen gehad! Robin neemt eerst je lichaam onder handen terwijl Henk je fiets monteert in de standaard. camera van alle kanten terwijl je op de fiets zit wat wel en niet goed is......heel vriendelijke mensen en weten HEEL goed waar ze mee bezig zijn!! op het einde geeft Robin nog wat stretchtips mee,altijd handig!
Zeker niet twijfelen om om een afspraak te maken....
groetjes witte
Int begin van het jaar ben ik bij Henk en zijn vrouw Robin geweest met mijn nieuw machien en trainingfiets voor een volledige meting. Kort en bondig, het was heeeel leerrijk en toch wel wat aanpassingen gehad! Robin neemt eerst je lichaam onder handen terwijl Henk je fiets monteert in de standaard. camera van alle kanten terwijl je op de fiets zit wat wel en niet goed is......heel vriendelijke mensen en weten HEEL goed waar ze mee bezig zijn!! op het einde geeft Robin nog wat stretchtips mee,altijd handig!
Zeker niet twijfelen om om een afspraak te maken....
groetjes witte
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
Ik ga begin april langs Body2bike, kijken of ik van mijn jarenlange SI gewrichtsproblemen af kom Wel jammer dat de wachttijd momenteel ongeveer 12 weken is...
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
-
- Forum-lid
Ik ben er 30 januari geweest. Het is elke cent meer dan waard. elke trap in mijn aangepaste houding is genieten....
Heeft zo'n opmeting ook zin wanneer je twijfelt welke fiets en/of framemaat je moet nemen? Ik zit er nl over te denken om een nieuwe fiets te kopen, maar eerst een nieuwe fiets kopen en dan bij hun langs gaan lijkt me niet de juiste volgorde?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC