Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
18 dec 2008 20:48
[quote="Freerider"]Dan zal ik speciaal voor jou de titels aanpassen als het weer voorkomt

[/quote]
Je bent de beste Mod die er is.

:):d:D
-
ferry1982
- Forum-lid
ferry1982
18 dec 2008 21:45
[quote="Daniel1975"]Volgens mij moet het weer fietsweer worden.....[/quote]
helemaal eens
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
18 dec 2008 22:10
De genoemde Enquetes worden gewoon neergeplempt op meestal zoveel mogelijk verschillende fora. De enqueteurs is het alleen te doen om zoveel mogelijk respons, maar waar die feitelijk vandaan komt zal ze een zorg zijn. De meeste enquetes hebben weinig met de hobby fietsen te maken. Daarom kun je de meeste enquetes aanmerken als spam.
Enquetes moeten per definitie verboden worden, met de mogelijkheid een verzoek in te dienen bij een moderator/webmaster die alleen enquetes zal toelaten als die echt binding hebben en een toevoeging zijn voor dit forum. In de regel dus niet.
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
19 dec 2008 01:16
[quote="-Divo-"]De genoemde Enquetes worden gewoon neergeplempt op meestal zoveel mogelijk verschillende fora. De enqueteurs is het alleen te doen om zoveel mogelijk respons, maar waar die feitelijk vandaan komt zal ze een zorg zijn. De meeste enquetes hebben weinig met de hobby fietsen te maken. Daarom kun je de meeste enquetes aanmerken als spam.
Enquetes moeten per definitie verboden worden, met de mogelijkheid een verzoek in te dienen bij een moderator/webmaster die alleen enquetes zal toelaten als die echt binding hebben en een toevoeging zijn voor dit forum. In de regel dus niet.
[/quote]
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Wil er nog wel aan toevoegen dat ik mer erover verbaas dat er een groot aantal mensen direct op de achterste benen staat als er een onreglementair verkooptopic geopend wordt, maar dat dezelfde sentimenten bij het spammen van enquetes blijkbaar achterwege blijven. Ik zie dan nog liever die verkooptopics, daar kan ik tenminste misschien nog mijn voordeel mee doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
Edwin
- Admin
Edwin
19 dec 2008 19:16
Met als groot verschil dat er iedere dag wel iemand langskomt die zich niet aan de verkoopregels houdt, terwijl we in het afgelopen jaar volgens mij nog geen 5 enquetes hebben gehad. Wat een drama om niets weer.....fietsen jullie

|

-
grev047
- Forum-lid
grev047
14 jan 2009 21:39
Jongens niet zo serieus allemaal....nog effe volhouden en dan is het buiten weer playtime.
Op een dag gaat een wielrenner trainen, maar hij heeft platte band.
Een meneer had het gezien en vraagt of er wat scheelt.
Waar de wielrenner op antwoord:"Ik heb een platte band en ik ga te laat komen voor de training".En dan zegt die meneer:"
Ik heb nog een touw in de koffer liggen dat bind ik vast aan jouw racefiets en aan mijn auto.
Als ik te snel ga bel je maar eens."
Ok, ze waren vertrokken en alles ging goed.
Maar opeens komt daar een racewagen suppersnel voorbijgereden en die meneer vergeet de wielrenner en geeft volle gas (van ik kan dat ook).
Een klein kindje ziet alles gebeuren en loopt naar binnen en zegt:"Mama,mama,weet je wat ik nu gezien heb,
er zijn 2 racewagens aan het racen en de wielrenner zit maar te bellen en te bellen om voorbij te steken."
hihi