@ ikweetutnietmeer, kan je mij het mailadres van porter even mailen? Ik heb interesse om een frame uit China te halen, maar ik twijfel nog tussen Xi'an en Hang Lung ( http://www.ti-bicycle.com/index.htm )
Vrouwlief wil een nieuwe fiets en ze wil iets speciaals. Wordt sowieso vervolgd....
wie interesse in Xian TI-bike frame?
Vast wel. Het lijkt me dat er wel bedrijven zijn die dat willen doen. Zo is Kuiper ook begonnen met zijn bedrijfje volgens mij. Google en gij zult vinden! 
Porter heeft trouwens ook op een mail van mij gereageerd. (en gelijk vier mailtjes teruggestuurd) Hang Lung heeft nog niet gereageerd (xi'an was ook wel idioot snel)
De prijzen voor opties:
graveren: 85 dollar
custom maat: 45 dollar (ik wil liever een klassiek frame)
transport: 185 (daar moet op te besparen zijn door te combineren)
Hij gaf voor mij trouwens een frameprijs op van 445 dollar, dus ze worden goedkoper!

Porter heeft trouwens ook op een mail van mij gereageerd. (en gelijk vier mailtjes teruggestuurd) Hang Lung heeft nog niet gereageerd (xi'an was ook wel idioot snel)
De prijzen voor opties:
graveren: 85 dollar
custom maat: 45 dollar (ik wil liever een klassiek frame)
transport: 185 (daar moet op te besparen zijn door te combineren)
Hij gaf voor mij trouwens een frameprijs op van 445 dollar, dus ze worden goedkoper!

-
- Forum-lid
ja raar dat er al een tientje verschil in zit terwijl de usd enkel gedaald is. je zou verwachten dat ze dan duurder worden. de transportkosten zijn effe schrikken.
alles opgeteld zit je dan toch al gauw boven de 600usd...
alles opgeteld zit je dan toch al gauw boven de 600usd...