Specialized Tarmac 2010
-
- Forum-lid
Mooi fietsje.
teutoon schreef:In de basis een mooie fiets, alleen niet echt strak uitgevoerd. Zadeltasje, lelijk stuur, zadel niet horizontaal, goedkoop opgende bidonhouders.
Leuk zo'n opsomming van dingen die niet zouden deugen. Ik vind het een gaaf fietsje. Die mag zo bij mij in de schuur.
zadeltasje: zou ik lekker laten hangen en voor fotomomenten en wedstrijdjes er even afhalen.
stuur: prima ding, gebruiken en als het echt niet bevalt inwisselen voor wat anders.
zadel: net een andere fiets, dus even wat proberen met de afstellingen.
Bidonhouders: zoals door anderen ook opgemerkt vervangen! Ik heb nu ook Tacx op m'n fietsje, maar die worden binnenkort vervangen door Elite Custom Race Glossy. Als je het mij vraagt goede bidonhouders voor een nette prijs. Je kunt ook kijken naar de Ribcage.
-
- Forum-lid
Absoluut een zeer mooie fiets maak je niet druk wat andere zeggen, je hoeft je niet te schamen om met dit stukje meesterwerk op de weg te komen. Heel veel plezier ermee
fizik schreef:teutoon schreef:In de basis een mooie fiets, alleen niet echt strak uitgevoerd. Zadeltasje, lelijk stuur, zadel niet horizontaal, goedkoop opgende bidonhouders.
Leuk zo'n opsomming van dingen die niet zouden deugen. Ik vind het een gaaf fietsje. Die mag zo bij mij in de schuur.
zadeltasje: zou ik lekker laten hangen en voor fotomomenten en wedstrijdjes er even afhalen.
stuur: prima ding, gebruiken en als het echt niet bevalt inwisselen voor wat anders.
zadel: net een andere fiets, dus even wat proberen met de afstellingen.
Bidonhouders: zoals door anderen ook opgemerkt vervangen! Ik heb nu ook Tacx op m'n fietsje, maar die worden binnenkort vervangen door Elite Custom Race Glossy. Als je het mij vraagt goede bidonhouders voor een nette prijs. Je kunt ook kijken naar de Ribcage.
Hij plaatst zijn fiets op dit forum. Ik vraag er niet om hè. Dan moet je ook tegen kritiek kunnen.
fizik schreef:teutoon schreef:In de basis een mooie fiets, alleen niet echt strak uitgevoerd. Zadeltasje, lelijk stuur, zadel niet horizontaal, goedkoop opgende bidonhouders.
Niets mis met kritiek geven toch? Beter dan alleen maar standaard opmerkingen als mooi en super, daar heeft de topicstarter weinig aan tenzij hij zijn fiets hier puur neerzet om zijn ego te strelen. Zelf heb ik helaas ook nog een puntje van kritiek, ik vind de balhoofdbuis te lang en het stuur te hoog staan, er is weinig drop ten opzichte van het zadel.