shimano R086
Daar heb ik respect voor! Ik ben ook jong - op mijn 14e geloof ik - begonnen met allerlei bijbaantjes, prachtig juist als je zo je spulletjes bekostigd, prima! Lekker genieten van je fietsje en schoenen etc.!
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.
Nu, maar man toch, ik ben juist terug, ik rijdt meestal in de voormiddag en avond omdat in de namiddag teveel oude mensen rijden en die mij enorm irriteren, zelfs als je belt gaan die omkijke wijke naar de kant uit waar je voorbij rijdt en dna zijn die nog boos ook, dus drm rijdt ik enkel in de voormiddag en avond
-
wildromance
- Forum-lid
Fijne schoenen,ik ben er zeer tevreden over!
Als je wint heb je vrienden
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Heb deze schoenen ook. Nu zo'n 1500 km mee gefietst en ze zitten bij mij heerlijk! Redelijk breed vergeleken met bijvoorbeeld Sidi. Pasvorm is goed en ook geen hinderlijke hak of wreef o.i.d. Zonder overschoenen zijn ze overigens wel extreeem koud deze dagen!
Over de maatgeving: Ik draag casual maat 43. Nu precies een maatje groter (44) en het past perfect.
Over de maatgeving: Ik draag casual maat 43. Nu precies een maatje groter (44) en het past perfect.
tornado k3 schreef:Nu, maar man toch, ik ben juist terug, ik rijdt meestal in de voormiddag en avond omdat in de namiddag teveel oude mensen rijden en die mij enorm irriteren, zelfs als je belt gaan die omkijke wijke naar de kant uit waar je voorbij rijdt en dna zijn die nog boos ook, dus drm rijdt ik enkel in de voormiddag en avond
Probeer even leesbaar te typen
Dat scheelt als je typt maar niet als je het moetontceiferen!
Ik rijd overigens ook met de witte R086 schoenen en deze bevallen goed.
Ik wil eigenlijk wel weer wat anders, ze zijn behoorlijk versleten door een paar keer gevalen te zijn
Denk dat ik voor een paar diadora's ga!
mijn Flickr
tornado k3 schreef:Nja ok, we gaan jou vertrouwen want ik heb op 17jarige leeftijd al l ast van mijn knieën en rug:p
Dat is geen voorrecht hoor, pas hiermee op, dadelijk kun je er niet meer mee lachen. Let hier dus op;). Kennen jullie elkaar soms?
Volgens mij is hij vlaams, dan valt het nog wel mee;). (zullen we maar zeggen;))tornado kr schreef:Probeer even leesbaar te typen
Dat scheelt als je typt maar niet als je het moetontceiferen!
Die schoenen heeft mijn vader ook, maar zoals Jaapio zegt slijten ze redelijk snel.
-
elpresidente
- Forum-lid
Ik heb ze tezamen met mijn pedalen gekocht (een aanbieding/actie) en ik ben er zeer over te spreken. Heb vrij brede voeten en na een lange rit voel ikdat wel iets. Maar zover ik ze heb; prima schoenen en redelijk geprijsd.
-
joeptimmermans
- Forum-lid
Even dit topic gebruiken voor mijn vraag. Mijn Shimano R085 schoenen zijn aan vervanging toe. De R086 is de opvolger, en de schoen staat me qua looks wel aan. Zou ik zo dezelfde maat kunnen bestellen als ik nu heb? Op internet is hij veel goedkoper als bij de plaatselijke fm, en om nu daar te gaan passen en dan te bestellen op internet vind ik een beetje onbeschoft.