Dank voor jullie reacties. Ga morgen een testrit maken op de Canyon in Heerlen. Ik weet dat ie uitverkocht is, maar Canyon heeft mij verteld dat de Geometrie van het 2010 model niet wijzigt tov het 2009 model.
Aangezien ik dan toch in de buurt ben van Salden zal ik daar even langsgaan om de Izoard te bekijken en eventueel even te testen.
Canyon Al 8.0 of Wilier Izoard blauw Ultegra SL 2009
-
gaisdergerman
- Forum-lid
nope, andere voorvork en zadelpen. Voor de rest blijft het wel ongeveer bij het oude (en natuurlijk andere afmontage).
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Fatmodul schreef:De kleurstellingen ook?
ja, alleen zwart en wit word nog aangeboden. Maar deze vragen kan je beter in het algemene canyon topic stellen.
ontopic maar weer.
3 kwart jaar geleden stond ik voor exact dezelfde keus. Voor mij is het de Canyon AL 8.0 geworden.
Heb er sinds de levering (medio april) er bijna 4.000 km opzitten. Behalve 2 lekke banden absoluut geen (technische) problemen gehad. Goed afgemonteerd, degelijk en zeker ook een comfortable fiets. En ik vind hem mooi qua geometrie (maar dat is smaak).
Succes met de keuze!
Heb er sinds de levering (medio april) er bijna 4.000 km opzitten. Behalve 2 lekke banden absoluut geen (technische) problemen gehad. Goed afgemonteerd, degelijk en zeker ook een comfortable fiets. En ik vind hem mooi qua geometrie (maar dat is smaak).
Succes met de keuze!