Ik ben vooral bezig geweest met uitbreiding van het netwerk. Invullen van het cluster kan dan later en dat biedt ruimte om ook nog dichtbij tegeltjes te scoren. In 2024 had ik bijvoorbeeld als lange termijn doel om Voorthuizen te verbinden met Lunteren, maar dan niet via de korte weg, maar via Nunspeet, Apeldoorn en Arnhem. Dit jaar wilde ik een netwerk opbouwen in Noord-Brabant. Ik had bij Ravenstein een teentje in de provincie en nu heb ik daar een netwerk tussen Geertruidenberg, Breda, Tilburg, Eindhoven, Den Bosch etc., maar lang niet alles is ingevuld. Ik kan op heel veel plekken aan mijn cluster bouwen. Dus waar ik zin heb, kan ik gaan rijden.
Ik zet de routes uit in Brouter met een Squadrats overlay. Hierbij zoek ik plekken waar je makkelijk een verbinding kan leggen zonder gekke dingen te doen. Onverhard rijden vind ik prima. Rij meestal op een gravelbike, soms op een mountainbike. Volgens Wandrer heb ik het hoogste aantal onverharde unieke kilometers gereden in Nederland.
De winter is de tijd om eventueel lastige verbindingen te leggen, omdat de landbouw dan stil ligt, kan je dan bijvoorbeeld makkelijker een stukje langs een slootkant gaan, omdat het maisveld al gerooid is. Vanaf half maart begint het broedseizoen en kan je het veld niet meer in.