Toen won ook de Nederlandse Kampioen, toch?????
Het grote veldrijden-topic
Prachtige overwinning van Del Grosso, zal vAert wel ff flink van balen ook. Overigens vallen Nys en Nieuwenhuis ook tegen dit - lange - weekend, had hen wel wat meer vooraan verwacht. Nu ff twee dagen rust, zal ze ook wel goed doen allemaal!
Van Aert maakt toch weer dezelfde fout. Tempo laten zakken en er een korte spurt van maken met als reden veel tegenwind. Akkoord dat je wat later begint aan de spurt maar waarom dan het tempo zo hard laten zakken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
ottorongo2
- Forum-lid
vanaf NU vind ik R.Poulidor niet ,meer de eeuwige tweede, de fakkel is overgenomen. Gaat hij er een niet te evenaren record van maken? De sprint? ja als je nu nog niet weet hoe het moet (met deze onderlinge eigenschappen) dan zal het er niet inzitten vrees ik.
Daar is iets van, maar nog daarvoor verloor hij ook sprints door foute keuzes te maken. Net als vandaag.
De reactie van DelGrosso meteen na de aankomst was duidelijk: waarom wachtte je zo lang - voor mij was het ideaal dat je het tempo zo liet wegzakken....
Tja .....
De reactie van DelGrosso meteen na de aankomst was duidelijk: waarom wachtte je zo lang - voor mij was het ideaal dat je het tempo zo liet wegzakken....
Tja .....
Palmares van Poulidor al eens bekeken. 99% van de renners tekent meteen om eeuwige tweede te zijn hoorottorongo2 schreef: ↑23 dec 2025 21:02 vanaf NU vind ik R.Poulidor niet ,meer de eeuwige tweede, de fakkel is overgenomen. Gaat hij er een niet te evenaren record van maken? De sprint? ja als je nu nog niet weet hoe het moet (met deze onderlinge eigenschappen) dan zal het er niet inzitten vrees ik.