Het grote lappenmand-topic
-
ottorongo2
- Forum-lid
Mischien is het onderwerp afgegleden naar 'wachttijden'
Dat!Tussendoor schreef: ↑21 dec 2025 20:15 Zullen we de topictitel maar weer eens veranderen?
Het 'grote gezondheidszorg topic' misschien?
Want wat een navelbreuk met 'griep en verkoudheid' te maken heeft weet ik niet.
hun fietsen.
-
Patrick VB
- Forum-lid
En zo sukkel ik ondertussen toch de 3de week met verkoudheid in.
't Mag gaan ophouden.
't Mag gaan ophouden.
Ik dacht dat ik verkouden aan het worden was, maar ben ook aan het verbouwen (stof). Maar het lijkt gewoon hooikoorts te zijn, de hazelaar gaat met deze temperaturen nu al los. Ik had zondag en vrijdag juist na het fietsen last. En daarna, tijdens het klussen trok het weg. Bizar in deze tijd vh jaar. Maar goed, het is beter dan verkouden.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat is meer een allegie dan hooikoorts denk ik, bij mij zijn de uitkomsten wel bijna gelijk overigens
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik geloof dat ik het heb gehad na 2.5 wk. Kiplekker naar de kerstdisPatrick VB schreef: ↑22 dec 2025 10:26 En zo sukkel ik ondertussen toch de 3de week met verkoudheid in.
't Mag gaan ophouden.
Bloeiende hazelaars heb ik ook gezien, maar ook de eerste narcissen.....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Het lijkt er inderdaad veel op dat enkelen hier hun frustratie over hun eigen fysieke mankementen in relatie tot een in hun ogen niet goed functionerende zorg heel gretig neer kwakken.Tussendoor schreef: ↑21 dec 2025 20:15 Zullen we de topictitel maar weer eens veranderen?
Het 'grote gezondheidszorg topic' misschien?
Want wat een navelbreuk met 'griep en verkoudheid' te maken heeft weet ik niet.
Ondanks ik er blijkbaar allergisch voor, had geen idee hoe een hazelaar eruit zagdaniel1975 schreef: ↑22 dec 2025 13:57 Bloeiende hazelaars heb ik ook gezien, maar ook de eerste narcissen.....![]()
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Misschien een vraag aan de moderatoren om de topic aan te passen naar de "Ik lig weer in de lappenmand", of "ik ben weer ziek"?Klein_Verzet schreef: ↑22 dec 2025 14:06 Het lijkt er inderdaad veel op dat enkelen hier hun frustratie over hun eigen fysieke mankementen in relatie tot een in hun ogen niet goed functionerende zorg heel gretig neer kwakken.
Het is maar een hint hé ...