Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ja, matzwart inderdaad. Past perfect bij de matzwarte Super Record WRL S groep. Vind de glossy groepen/wielen ook mooi (heb Ekar en Shamal op de gravel) maar dit is verrassend mooi. Wel lastig schoonhouden vermoed ik. Maar wordt mooi weer fiets
.
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik dacht; doe eens gek.
Maar liefst 50 kabelolijfjes van het gerenommeerde en alom volprezen merk Deemount.
En 25 ventielkernen. Die zijn wel merkloos, zo links en rechts toch op de kleintjes letten. December is immers al duur genoeg.
@Joris. Mooie wieltjes. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Maar liefst 50 kabelolijfjes van het gerenommeerde en alom volprezen merk Deemount.
En 25 ventielkernen. Die zijn wel merkloos, zo links en rechts toch op de kleintjes letten. December is immers al duur genoeg.
@Joris. Mooie wieltjes. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Patrick VB
- Forum-lid
Niet iets tastbaar gekocht: plaatjes onder de schoenen laten (ver)plaatsen door Kenneth van Wielerwheels.
Omdat ik de laatste maanden rechts vage knieklachten heb, deze stap gezet.
Grootste wijziging: plaatjes staan minder ver naar voor.
Deze voormiddag ritje gedaan en het voelt niet verkeerd. Misschien zadel wel enkele mm laten zakken, bij de start voelde ik wel relatief hoger te zitten als gevolg van gewijzigde positie ten opzichte van het pedaal.
Omdat ik de laatste maanden rechts vage knieklachten heb, deze stap gezet.
Grootste wijziging: plaatjes staan minder ver naar voor.
Deze voormiddag ritje gedaan en het voelt niet verkeerd. Misschien zadel wel enkele mm laten zakken, bij de start voelde ik wel relatief hoger te zitten als gevolg van gewijzigde positie ten opzichte van het pedaal.
Vanaf 1 juli 2026 betaal je als Belg €3 extra per product van minder dan €150 die van buiten de EU zone komen. Vanaf november 2026 komt daar nog eens €2 behandelingstaks bij per product (ook in Nederland). Dus per product betaal je als Belg straks €5 extra. Vanaf 2028 zou er dan een algemene Europese regel taks komen op pakjes van buiten de EU zone. Dus Aliexpress en Temu zullen hun inkomsten drastisch zien verlagen. Tenzij ze zelf massaal producten gaan stockeren in een Europees land. En dat zal zeer zeker gebeuren met veel verkopende producten.
https://www.hln.be/mijn-geld/alle-pakke ... ~a37bb4ff/
https://www.hln.be/mijn-geld/alle-pakke ... ~a37bb4ff/
Dat doen ze nu al.
En ze combineren bestellingen in één pakje als ze kort na elkaar gebeuren.
Dit zal de Europese economie niet beschermen, het zal enkel meer inkomsten voor de staten genereren.
En ze combineren bestellingen in één pakje als ze kort na elkaar gebeuren.
Dit zal de Europese economie niet beschermen, het zal enkel meer inkomsten voor de staten genereren.
Per product zal een taks aangerekend worden, ongeacht dat nu in 1,2 of 3 pakken wordt verstuurd aan je. Aliexpress en Temu zal dat zelf moeten aanrekenen, en doorstorten aan de Belgische overheid.
Dan gaan de magazijnen zeker snel overal opduiken
Paar weken geleden gekocht, vandaag pas gezien bij thuiskomst. Sram Red D1 crankset 170mm voor de gravelbike.
Vandaag de cranks geschuurd - oude Red logo’s eraf en klaar voor een nieuwe blanke laklaag. Garbaruk 40 of 42 zal er op komen. 5x110mm op Quarq spider en het totaal zal uitkomen op totaal ca. 550 gram.

Vandaag de cranks geschuurd - oude Red logo’s eraf en klaar voor een nieuwe blanke laklaag. Garbaruk 40 of 42 zal er op komen. 5x110mm op Quarq spider en het totaal zal uitkomen op totaal ca. 550 gram.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, het gouwe ouwe schuurwerk! Heb ik vroeger (>20jr geleden) ook regelmatig gedaan bij carbon lichtgewicht onderdelen met afwijkende logo’s.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mooie crankarmen, Rene!
Na 8 maanden wachten: Een limited Edition Brooks zadel ism met het Japanse Blue Lug.
Koperen nagels, een extra Japanse inscriptie, vervaardigd in Birmingham. Door Bas Rotgans (Wheelrunner) met de hand gegraveerd.
Wheelrunner uit Amsterdam had er een aantal weten te scoren en gelijk gereageerd. Dat duurde even, maar is het wachten meer dan waard.
https://www.brooksengland.com/en_uk/b17 ... e-lug.html

Na 8 maanden wachten: Een limited Edition Brooks zadel ism met het Japanse Blue Lug.
Koperen nagels, een extra Japanse inscriptie, vervaardigd in Birmingham. Door Bas Rotgans (Wheelrunner) met de hand gegraveerd.
Wheelrunner uit Amsterdam had er een aantal weten te scoren en gelijk gereageerd. Dat duurde even, maar is het wachten meer dan waard.
https://www.brooksengland.com/en_uk/b17 ... e-lug.html

WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander