Muziek - Een streling voor het oor ...
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Nou, voor iedereen dan
https://youtu.be/vgiDcJi534Y
https://youtu.be/vgiDcJi534Y
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zei ik toch ook, beetje ergeren hoort erbij.
En actuele pop muziek kan heel goed zijn of ik kan op zijn minst waarderen wat hij/zei doet.
Gaga is gewoon heel goed. Swift is superknap welk imperium ze heeft opgebouwd, Damiano David getalenteerd maar jammer dat ie commercieel is gegaan, etc.
De omhooggevallen rappers met dito gedrag is niet mijn kop thee.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Zeker gechargeerd
Vrijdag was het pakjesavond maar geen kleine kinderen en met m'n schoonzoon in m'n cave platen zitten draaien.
Hij verbaasde zich hoeveel platen er staan van artiesten die pas deze eeuw zijn begonnen. Paar 100
Aan de andere kant verbaasde ik mij wat hij uit de kast haalde om te draaien.
Hij zocht steeds platen uit die eerder uit de puberteit van z'n vader komen!
Concept wat ik doe als ik "iemand op de bank heb" dat we om beurten een plaat kiezen EN WAAROM.....
Dat uiteraard onder genot van een mooie whisky en wat knappe tapas.
Ik heb hem wel even kantje van Tutto Live van Gianna Nannini laten horen. Want die kende hij niet en zo laat je zo'n jongen niet naar huis gaan
Was een pakjesavond zonder pakjes, maar zo'n avond is toch echt wel een cadeautje.................
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Klinkt inderdaad als “een heerlijk avondje”
Adversity is the Catalyst of Change
Dit is met bijna 200 pagina's één van mijn favoriete topics op dit forum geworden. Ik heb hier al heel wat, voor mij, leuke nieuwe muziek ontdekt
Ik ben sinds een jaartje vrijwilliger bij het poppodium in mijn stadje, mag ik 2x per maand biertjes tappen en lekker meeluisteren naar de concerten. Voor maximaal 20 eurootjes (ok, exclusief lekkere Corneel tripels) heb je bij ons een geweldige avond en kan je de artiesten bijna aanraken en achteraf een praatje met ze maken.
Dit jaar o.a. genoten van Dom Martin, hij had vinyl en t-shirts mee, dus gelijk maar even inkopen gedaan. Mooie herinnering aan die avond als ik dat album opzet.
Ik ben sinds een jaartje vrijwilliger bij het poppodium in mijn stadje, mag ik 2x per maand biertjes tappen en lekker meeluisteren naar de concerten. Voor maximaal 20 eurootjes (ok, exclusief lekkere Corneel tripels) heb je bij ons een geweldige avond en kan je de artiesten bijna aanraken en achteraf een praatje met ze maken.
Dit jaar o.a. genoten van Dom Martin, hij had vinyl en t-shirts mee, dus gelijk maar even inkopen gedaan. Mooie herinnering aan die avond als ik dat album opzet.
Je zet me aan het denken. Ik ga eens aankloppen bij de Cactus club te Brugge. Daar zoeken ze ook altijd vrijwilligers. Lijkt me nog leuk om daar te helpen.Edwin schreef: ↑10 dec 2025 16:02 Dit is met bijna 200 pagina's één van mijn favoriete topics op dit forum geworden. Ik heb hier al heel wat, voor mij, leuke nieuwe muziek ontdekt![]()
-
Patrick VB
- Forum-lid
Naar aanleiding van 50ste verjaardag....Wish You Were Here (50th Anniversary Boxset)
Voor de liefhebbers nu te koop.
Uniek album. Een klassieker, staat nog regelmatig op.Patrick VB schreef: ↑11 dec 2025 21:29 Naar aanleiding van 50ste verjaardag....Wish You Were Here (50th Anniversary Boxset)
Het nummer met de gelijknamige titel (in twee delen) krijgt extra kleur als je de verhalen van de bandleden hoort over Syd, waar de song uiteindelijk toch over gaat. De opbouw is grandioos. Prachtige tijd; toen er nog nummers van meer dan tien minuten gemaakt werd. Luistermuziek bij uitstek.