Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Zelf ook prijzige winterschoenen en outdoorjassen. Maar die gaan bij mij láng mee en hebben een functie in de meeste gevallen: de kou en regen buiten houden.
Niets is zo vervelend als koude voeten en zeiknat worden als je veel buiten bent. Dan ben ik absoluut bereid om veel te betalen.
Dat is mij het dubbel en dwars waard.
ps. Die Red Wing schoenen schaar ik wél onder mode;) Maar, wel supermooie schoenen, zeg!
Stone Island vind ik voor opgeschoten voetbaljongeren en als het huis verplaatsbaar is.
Niets is zo vervelend als koude voeten en zeiknat worden als je veel buiten bent. Dan ben ik absoluut bereid om veel te betalen.
Dat is mij het dubbel en dwars waard.
ps. Die Red Wing schoenen schaar ik wél onder mode;) Maar, wel supermooie schoenen, zeg!
Stone Island vind ik voor opgeschoten voetbaljongeren en als het huis verplaatsbaar is.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Zonder korting is het voor mij geen feest.daniel1975 schreef: ↑30 nov 2025 20:56Wij hebben 3jr geleden gekocht bij een bedrijf wat €0,00 korting gaf. Prijs = prijs, werd ook duidelijk vooraf aangegeven. Maakt het aankoopproces een stuk fijner. Een keuken kopen zou namelijk een feestje moeten zijn.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Over kortingen: die vergeet ik telkens te vragen. + een anacdote, is mij echt overkomen. Tijdens een open verkoop, in zaal, ooit midweek een keuken gekocht aan 100% volle prijs. Op zondag (laatste dag) nog even binnengewandeld en alle tentoongetelde keukens waren aan 50% korting te koop gesteld. Dat was even tandeknarsen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Kon je je eerdere koop niet ongedaan maken? Zit daar niet altijd iets van een wettelijke bedenktijd in?ottorongo2 schreef: ↑01 dec 2025 21:11 Over kortingen: die vergeet ik telkens te vragen. + een anacdote, is mij echt overkomen. Tijdens een open verkoop, in zaal, ooit midweek een keuken gekocht aan 100% volle prijs. Op zondag (laatste dag) nog even binnengewandeld en alle tentoongetelde keukens waren aan 50% korting te koop gesteld. Dat was even tandeknarsen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik heb daar niet bij stilgestaan toen maar er wel een les uit getrokken, al vond ik het wel erg sneu.Maar gedane zaken maken geen keer = het gezegde.
Tja mverRikkert zegt altijd, je ging akkoord met de prijs op dat moment. Maar zuur is het wel.
Ik heb een keer zoiets bij de ikea gehad, was het artikel de week erop 50 euro goedkoper. Artikel ter plekke weer gekocht, doorgelopen naar de klantenservice en weer ingeleverd met het oude bonnetje. 50 piek verdient, terwijl het originele artikel gewoon thuis stond. Is met een keuken wat lastig, maar met een ikea kastje kan het prima
.
MevrRikkert geneert zich dan een beetje. Maarja, ze staan toe wekenlang artikelen terug te brengen. Dus daar maak ik dan dankbaar gebruik van.
Ik heb een keer zoiets bij de ikea gehad, was het artikel de week erop 50 euro goedkoper. Artikel ter plekke weer gekocht, doorgelopen naar de klantenservice en weer ingeleverd met het oude bonnetje. 50 piek verdient, terwijl het originele artikel gewoon thuis stond. Is met een keuken wat lastig, maar met een ikea kastje kan het prima
MevrRikkert geneert zich dan een beetje. Maarja, ze staan toe wekenlang artikelen terug te brengen. Dus daar maak ik dan dankbaar gebruik van.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Is toch geniaal bedacht. Netjes???
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hap uit de begroting van Zoetermeer
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.