Volledig mee eenscolnagofreak schreef: ↑23 nov 2025 10:27 Zeer mooi geworden, eindelijk weer eens afgemonteerd met Campa zeer fraai, met prachtige wielset!
Specialized
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar;
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/479 ... n-opgepakt
Zullen wel mensen zijn met een hele slechte jeugd en een labiele persoonlijkheid, waardoor ze er met 40 uur taakstraf vanaf gaan komen.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/479 ... n-opgepakt
Zullen wel mensen zijn met een hele slechte jeugd en een labiele persoonlijkheid, waardoor ze er met 40 uur taakstraf vanaf gaan komen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een onsamenhangend artikel is dat zeg met heel veel open eindjes.
Wat is de aanleiding waarom de heli een dag later is ingezet en hoezo weten ze dat het die 4 mannen zijn? Ben alleen bang dat het weer een "foei, dat mag niet" en een taakstrafje gaat worden.
Wat is de aanleiding waarom de heli een dag later is ingezet en hoezo weten ze dat het die 4 mannen zijn? Ben alleen bang dat het weer een "foei, dat mag niet" en een taakstrafje gaat worden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb ooit een 2016 Venge Expert in die kleur gehad en ik vond ‘m prachtig. Je ziet onder een matte laag lak echt de carbonstructuur. Het is volgens mij niet meer dan dat; matglanzende lak op carbon, dus hij zal ook wel iets lichter zijn dan een gelakt exemplaar. Heb ‘m ooit behandeld met zo’n coating en daar werd ‘ie nog mooier mat van.
Nadeel: je moet wel voorzichtig zijn met poetsen en veel water gebruiken om zand en vuil eerst weg te spoelen, want uiteindelijk wordt ‘ie wel wat minder mat. Maar dat zal denk ik voor alle matte fietsen gelden.
En na een paar jaar trok ik op de achtervork lak los van het frame met isolatietape wat ik gebruikt had om de lak te beschermen bij het monteren van een spatbord. Ik weet niet of dat aan deze specifieke lak lag, maar bij er zijn hier 9 Specialized fietsen de revue gepasseerd de afgelopen jaren en bij de andere fietsen nooit gedoe gehad met lak. Misschien had ik gewoon pech.
Als het niet te veel werk is, ik had het idee dat er een lichte Paarse gloed overheen zit afhankelijk van het licht.
Specialized gebruikt best veel verschillende kleur namen .
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.